Παναιτωλοακαρνανική Συνομοσπονδία (ΠΑΝ.ΣΥ) - Αποχαιρετισμός στην Μαρία Παφλιωτέλη - Τσούτσου.


Με βαθιά θλίψη η ΠΑΝ.ΣΥ. αποχαιρετά την Μαρία Παφλιωτέλη - Τσούτσου, μια σπουδαία γυναίκα που αφιέρωσε τη ζωή της στην υπηρεσία του ανθρώπου και ιδιαίτερα των ατόμων με νοητική υστέρηση και συνοδές αναπηρίες.
Ως ιδρύτρια του Εργαστηρίου Παναγία Ελεούσα, υπηρέτησε με αφοσίωση, αγάπη και ανιδιοτέλεια για περισσότερα από πενήντα χρόνια το όραμα της φροντίδας, της εκπαίδευσης και της κοινωνικής ένταξης εκατοντάδων παιδιών και ενηλίκων. Το έργο της αποτελεί φωτεινό παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς και ανθρωπιάς.
Η ΠΑΝ.ΣΥ., αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της δράσης και της προσφοράς της, είχε την τιμή να τη βραβεύσει το 2017 σε ειδική εκδήλωση, μαζί με το Εργαστήριο «Παναγία Ελεούσα», ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης για την πολύχρονη και ανεκτίμητη συμβολή της στον χώρο της κοινωνικής αλληλεγγύης και της ειδικής αγωγής.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στους συνεργάτες της και σε ολόκληρη την οικογένεια της «Παναγίας Ελεούσας».
Η παρακαταθήκη που αφήνει πίσω της θα συνεχίσει να εμπνέει όλους όσοι αγωνίζονται για μια κοινωνία ισότητας, αξιοπρέπειας και σεβασμού προς τον συνάνθρωπο.
Καλό της ταξίδι. Αιωνία η μνήμη της.

Το Κεντρικό Συμβούλιο της ΠΑΝ.ΣΥ.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.