2.726 ευχαριστώ και 3 σχόλια για τις εκλογές της 6ης Μαϊου.


Γράφει ο Δημήτρης Αρβανίτης.
Συνταγματάρχης ε.α.

Οι εκλογές της 6ης Μαΐου στις οποίες συμμετείχα ως υποψήφιος της ΝΔ πέρασαν. Θα ήθελα να στείλω απ τα βάθη της ψυχής μου σε όλους τους 2.726 πολίτες του νομού μας που με ψήφισαν και στο καθένα ξεχωριστά, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη τιμή που μου έκαναν
ΣΧΟΛΙΟ 1ο.
Το αποτέλεσμα για το κόμμα ήταν όχι μόνον ανεπιτυχές αλλά και τραγικό. Όταν στοχεύεις στην αυτοδυναμία, δηλαδή στο 36 με 38% και παίρνεις 19% αυτό λέγεται καταστροφή. Το ότι η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα με δυο μονάδες διαφορά από τον δεύτερο δε λέει και πολλά πράγματα.
Θα μπορούσα να αναλύσω τα μοιραία λάθη που έγιναν, στρατηγικά και τακτικά, δεν θα το κάνω όμως καθόσον η μάχη των εκλογών συνεχίζεται σε άλλα πεδία. Τη στιγμή αυτή μετράμε μόνο νεκρούς, τραυματίες, αγνοούμενους, προδότες και λιποτάκτες. Προσκλητήριο κάνουμε για τις μάχες που ακολουθούν. Τα αίτια της ήττας τα λάθη και οι παραλείψεις, κάποια στιγμή, στο εγγύς μέλλον κι αφού έχει σχηματιστεί κυβέρνηση θα πρέπει να αναλυθούν, να προσδιοριστούν οι υπεύθυνοι και να αναζητηθούν οι ευθύνες. Κάποιοι ζητούν άμεσα απόδοση ευθυνών, άλλοι αρχίζουν και μιλάνε για επανένωση της δεξιάς υπό άλλον ηγέτη, φοβούνται να πουν το όνομα του Κώστα Καραμανλή, -σου λένε αν καταφέρει και μείνει ο Σαμαράς τι θα κάνουμε; Πάνω σε αυτό θα ήταν καλύτερα πρώτα να ρωτήσουν τον ίδιο τον Καραμανλή αν θέλει να επανέλθει γιατί εγώ τουλάχιστον εκτιμώ, απ αυτά που διαβάζω, ότι δεν το επιθυμεί ιδιαίτερα. Η άποψη μου είναι ότι δεν είναι η ώρα για κινήσεις πανικού. Πρώτα η χώρα, πρώτα να βγει κυβέρνηση σταθερή και μετά το κόμμα, η επανένωση του οποίου είναι μονόδρομος...
ΣΧΟΛΙΟ 2ο.
Σε ότι αφορά το πρόσωπό μου, στόχος ήταν να πλασαριστώ στη πρώτη πεντάδα. Δεν έγινε, συνεπώς απέτυχα. Οι λόγοι της αποτυχίας είναι καλό να καταγραφούν γιατί δίνουν τη κατεύθυνση για το μέλλον. Νομίζω ότι όσοι με παρακολουθούν έχουν καταλάβει ότι δεν μασάω τα λόγια μου. Εκδήλωσα τη πρόθεση μου για συμμετοχή στα ψηφοδέλτια της ΝΔ πριν ένα περίπου χρόνο. Τον περασμένο Δεκέμβρη πήρα το ΟΚ του γραμματέα του κόμματος αλλά χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, λαμβάνοντας υπόψη συμπεριφορές και καταστάσεις του παρελθόντος. Όταν τόλμησα να πω σε συγκέντρωση της ΝΟΔΕ ότι έχω πάρει την έγκριση για τη συμμετοχή μου στις επικείμενες εκλογές, μόνο που δεν με έδειρε συγκεκριμένος υποψήφιος, ο οποίος από το 2009 έκανε προεκλογικό αγώνα δηλώνοντας υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, διατηρώντας γραφεία και προσωπικό. Λες και τους έκλεβα το μαγαζί τους...Στη συνέχεια και λόγω του γνωστού τροχαίου έμεινα στο κρεβάτι πάνω από δύο μήνες. Έτσι δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα σχετικό με τη προετοιμασία μου για τις εκλογές. Το μήνα Μάρτη που μπόρεσα να επανέλθω σε έναν αποδεκτό ρυθμό σωματικής λειτουργίας, προσπάθησα να επικοινωνήσω με τους ιθύνοντες του κόμματος για να μάθω περί της συμμετοχής μου ή όχι στις εκλογές. Δεν τα κατάφερα. Αυτό μου έγινε γνωστό στις 18 Απριλίου το απόγευμα και αφού είχαν προηγηθεί τραγελαφικές καταστάσεις. Είχα δεκαεπτά μέρες να κάνω προεκλογικό αγώνα, ούτε να τηλεφωνήσω δεν προλάβαινα σε έναν νομό αχανή με 265 χωριά και χιλιάδες καφενεία. Στον ελάχιστο αυτό χρόνο με τη βοήθεια εθελοντών και φίλων:
• Έκανα μια τεράστια προσπάθεια η οποία μου επιβεβαίωσε τη δυνατότητα επικοινωνίας και την αποδοχή του κόσμου με τον οποίο ερχόμουν σε επαφή.
• Έγινε αισθητή η παρουσία μου στα κομματικά και πολιτικά πράγματα του τόπου.
• Καταγράφηκε ο οξύς και συχνά ρηξικέλευθος και αιρετικός πολιτικός μου λόγος.
• Καταγράφηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για την Αιτωλοακαρνανία, όπως για παράδειγμα η διεκδίκηση ανταποδοτικών από τη ΔΕΗ και για τις οποίες προαναγγέλλω ενέργειες και πρωτοβουλίες τις οποίες θα πάρω στο πολύ κοντινό μέλλον.
• Ήλθα σε επαφή με αξιόλογους συμπολίτες τους οποίους δεν γνώριζα πριν και με τους οποίους θα ξεκινήσω κοινή πορεία στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας.
• Γνώρισα τους φίλους μου και διαπίστωσα την υποκρισία και τον ΄΄σταρχιδισμό΄΄ ορισμένων οι οποίοι δεν είχαν τον ανδρισμό να σε κοιτάξουν στα μάτια και να σου πουν, δε μου κάνεις, παρά σε χτυπάγαν φιλικά στη πλάτη και στη συνέχεια κάρφωναν τα μαχαίρια τους. Κάποιοι δε ως άλλοι Ιούδες προτίμησαν αργύρια. Εύχομαι τουλάχιστον να μην ήσαν τριάκοντα.
• Πίστεψα λανθασμένα ότι θα ήμουν για τοπικιστικούς λόγους η μία επιλογή των ψηφοφόρων της ΝΔ του Δήμου Ξηρομέρου οι οποίοι ψήφισαν όπως και οι υπόλοιποι Αιτωλοακαρνάνες κύρια τον αξιολογότατο Μάριο Σαλμά για την εικοσάχρονη προσφορά του στο τόπο, τον συμπαθέστατο Κώστα Καραγκούνη πιστεύοντας σε αυτόν αλλά και τιμώντας το έργο του αείμνηστου πατέρα του και τους υπολοίπους υποψηφίους με βαρύνουσα σημασία στη διαχρονική παρουσία τους στο νομό, πράγμα το οποίο εγώ δεν διαθέτω αφού είναι γνωστό ότι επί 35 συναπτά έτη ζούσα εκτός νομού ή Ελλάδος.
Κατά συνέπεια οι 2726 πολίτες που με τίμησαν κάτω απ αυτές τις συνθήκες αποτελούν για μένα το στήριγμα στη παραπέρα πολιτική μου πορεία. Τους ευχαριστώ πολύ όλους όπως και αυτούς που δε με ψήφισαν. Θα είχαν τους λόγους τους...
Θερμά ευχαριστώ οφείλω στους φίλους και τα συγγενικά μου πρόσωπα, που για δύο εβδομάδες στελέχωσαν το γραφείο μου και εργάστηκαν συγκινητικά για τη προβολή της υποψηφιότητας μου.
ΣΧΟΛΙΟ 3ο.
Θα ήταν καλό να πληροφορηθεί ο κόσμος τα προεκλογικά έξοδα των υποψηφίων του νομού μας. Κάποιοι είχαν προσλάβει στρατό, η δε διαφήμισή τους στα ΜΜΕ ήταν χωρίς προηγούμενο.
Τα δικά μου έξοδα ήσαν:
• Έκδοση βιβλίου 1000 ευρώ.
• Εκτύπωση φυλλαδίων 1150 ευρώ.
• Ενοικίαση χώρων για ομιλίες 1000 ευρώ.
• Παράβολα , εισφορές 700 ευρώ.
• Αμοιβή προσωπικού 650 ευρώ.
• Έξοδα διαφήμισης 550 ευρώ.
• Πληρωμή ψηφοδελτίων 150 ευρώ.
• Καύσιμα περίπου 500 ευρώ.
• ΟΤΕ, περίπου 500 ευρώ.
Σύνολο 6200.
Το μοναδικό γραφείο μου στο Αγρίνιο ήταν προσφορά της φίλης μου Έλενας Μάντζιου – Κοτρολού την οποία θερμά ευχαριστώ.
ΕΠΙΜΕΤΡΟ-Τι μέλλει γενέσθαι.
Η ετυμηγορία του λαού δεν δίνει λύση στο θέμα της διακυβέρνησης της χώρας. Να το πω πρακτικά. Με ταλαιπωρείτε πολιτικοί, σας τιμωρώ κι εγώ. Όμως κυβέρνηση πρέπει να γίνει. Οι περιπτώσεις είναι δύο κατά την άποψή μου. Η μία είναι να σχηματιστεί κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας που θα οδηγήσει τη χώρα για ένα έως δύο χρόνια και η άλλη η εκ νέου προσφυγή στις κάλπες για να ΄΄διορθωθεί΄΄ η ψήφος του λαού, πράγμα το οποίο πιστεύω ότι δεν θα αλλάξει θεαματικά τους αριθμητικούς συσχετισμούς. Κοντολογίς όποιος και να είναι ο δρόμος μπήκαμε σε περίοδο πολιτικής αστάθειας.
Αδέρφια ατυχήσατε, επιλέξατε τη μη λύση και τώρα θα τα λουστούμε όλοι μας. Ο Θεός της Ελλάδας να βάλει το χέρι του αν, εν το μεταξύ, δεν μας έχει στείλει στο διάολο για παραπέρα βοήθεια...
Να είστε καλά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.