Έδιωξαν νηπιαγωγό έπειτα από παρέμβαση της Χρυσής Αυγής στο Νυδρί Λευκάδας.

Η επίμαχη φωτογραφία.
Νηπιαγωγός στο Νυδρί Λευκάδας μετακινήθηκε σε άλλο σχολείο, ύστερα από καταγγελίες γονέων, σύμφωνα με τις οποίες η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός επέτρεψε κατά τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου να αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων εκτός των ελληνικών σημαιών και αλβανικές.
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διέταξε ΕΔΕ, ενώ για το περιστατικό ενημερώθηκε αμέσως και η τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής αλλά και ο βουλευτής του κόμματος Κώστας Μπαρμπαρούσης.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά η νηπιαγωγός είχε ζητήσει από τα παιδιά να ζωγραφίσου τη σημαία της χώρας τους στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Τα ελληνόπουλα ζωγράφισαν την ελληνική σημαία ενώ υπήρχαν και αλβανικής καταγωγής παιδιά που ζωγράφισαν την αλβανική σημαία. Στον πίνακα καρφιτσώθηκαν και οι δυο σημαίες γεγονός που προκάλεσε το θυμό αρκετών γονέων. Αμέσως ενημερώθηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Κώστας Μπαρμπαρούσης αλλά και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας.
Η Χρυσή Αυγή έβγαλε και ανακοίνωση υπερ της ΕΔΕ που διετάχθηκε για την «φιλοαλβανική» νηπιαγωγό, όπως ανέφεραν, ενώ μέχρι να ολοκληρωθεί η Ένορκη Διοικητική Εξέταση η εκπαιδευτικός μετακινήθηκε από τη θέση της σε άλλο νηπιαγωγείο.
Την ίδια ώρα και όπως αναφέρει το lefkadapress σε έκτακτη γενική συνέλευση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας αποφασίστηκε ότι: «Καταγγέλλουμε και καταδικάζουμε τις εξωθεσμικές παρεμβάσεις, σχετικά με τις σχολικές γιορτές σε Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Νυδριού, οι οποίες μόνο τυχαίες δεν είναι τη συγκεκριμένη συγκυρία. Αρνούμαστε να αποδεχθούμε τους κάθε λογής αυτόκλητους προστάτες-τιμητές των σχολικών δραστηριοτήτων και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Θεωρούμε ότι η εντολή για διενέργεια ΕΔΕ ήταν λανθασμένη, δόθηκε εντελώς αβασάνιστα και πρέπει να αποσυρθεί. Η διαδικασία, την οποία βεβαίως θα παρακολουθήσουμε, δεν είναι απλή. Είναι πολύ βαρύ φορτίο για κρινόμενους και κρίνοντες και έτσι επιβάλλεται να αντιμετωπιστεί.
Στηρίζουμε απόλυτα τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους στην περιπέτεια που τους ενέπλεξαν. Είναι φανερό πλέον ότι οι προσπάθειες λογοκρισίας, εκφοβισμού και τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών, στοχεύουν αποκλειστικά στην αποδυνάμωση της σχέσης δάσκαλου-μαθητή με τελικό διακύβευμα την διαπαιδαγώγηση και εκπαίδευση των νέων μας σε πρότυπα που κάποιοι έντεχνα προωθούν ενώ την ίδια ώρα υποκριτικά τα απορρίπτουν! Αυτή τη δύσκολη περίοδο καλούμε τους γονείς, τους φορείς, όλους τους πολίτες σε κοινή προσπάθεια διατήρησης και ενίσχυσης των χαρακτηριστικών του δημόσιου σχολείου. Ενός σχολείου ανοικτού, δημοκρατικού, δημιουργικού με ίσες ευκαιρίες για όλους».
Η νηπιαγωγός που μετακινήθηκε από το σχολείο της ύστερα από παρέμβαση της Χρυσής Αυγής σε υπόμνημά της προς την Εκπαιδευτική κοινότητα ανέφερε ότι: «Είμαι μόνιμη συνάδελφος (με χρόνια) και υπηρετώ στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, για πρώτη χρονιά φέτος ύστερα από τη μετάθεσή μου από το ΠΥΣΠΕ Ευβοίας.
Σκοπός αυτής της επιστολής είναι να διαφωτίσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία και να ενημερώσω παράλληλα τα συνδικαλιστικά μου όργανα για τα πραγματικά περιστατικά που έλαβαν χώρα από 18/10 μέχρι και σήμερα στο σχολείο που εργάζομαι.
Στο 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου που διδάσκω η ομάδα νηπίων στην τάξη μου αποτελείται από 20 παιδιά, τα οποία 12 είναι ελληνικής καταγωγής και τα 8 αλλοδαπά Αλβανικής καταγωγής. Την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτή (28ης Οκτωβρίου). Αρχικά συζητήσαμε τα γεγονότα με τα παιδιά χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, όπως εικόνες που είχα αναρτήσει στο ταμπλό της τάξης, εικόνες και προβολή βίντεο, power point που τους έδειξα στον υπολογιστή. Μιλήσαμε διεξοδικά για το «ΟΧΙ» και τα γεγονότα του 1940, τον πόλεμο στα βουνά της Πίνδου, τη βοήθεια που προσέφεραν οι γυναίκες της εποχής εκείνης και είδαμε το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά σε ελεύθερο σχέδιο ζωγράφισαν τους Έλληνες που είπαν το «ΟΧΙ». Σαν κατασκευές φτιάξαμε ατομικά στεφανάκια από γαλάζιο χαρτόνι, που είχαν επάνω μικρογραφία του ελληνικού χάρτη, την ελληνική σημαία και τα παιδιά έγραψαν το «ΟΧΙ». Επιπλέον, κάναμε μια ομαδική εργασία με τους Έλληνες στρατιώτες που πολεμάνε στα βουνά και τις γυναίκες που μετέφεραν πράγματα. Όλες οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στην τάξη.
Να προσθέσω ότι στα πλαίσια της γιορτής έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής. Επίσης, μάθαμε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του», «Γαλανόλευκη Σημαία», καθώς και τον Εθνικό Ύμνο. Παράλληλα, το τμήμα μου θα εκπροσωπούσε το νηπιαγωγείο στην κατάθεση στεφάνου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου και γι’ αυτό το λόγο προετοίμασα κάποια παιδιά για το γεγονός αυτό.
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και περιγράψαμε και τις δύο καταστάσεις. Διαβάσαμε «Το βιβλίο της ειρήνης» και είπαμε τι είναι ειρήνη κι ότι την προτιμάμε από τον πόλεμο επειδή στην ειρήνη είμαστε όλοι φίλοι. Παράλληλα και λόγω της γιορτής της ελληνικής σημαίας είδαμε την σημαία μας στην τάξη, τα χρώματά της, πόσες γραμμές έχει και το σύμβολό της (Σταυρός) και εξήγησα τη σημασία τους. Τα παιδιά μου είπαν για σημαίες που έχουν στο σπίτι τους και τους είπα ότι όποιος θέλει μπορεί να φέρει τη σημαία του να τη δείξει στο σχολείο. Σημαίες έφεραν μόνο δύο παιδιά ελληνικής καταγωγής. Είδαμε λοιπόν σημαίες από όλο τον κόσμο και τις συγκρίναμε, βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και κάναμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με το χρώμα ή το σύμβολο που έχουν,ποιες σημαίες έχουν σταυρό κ.ά. Έπειτα αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε σημαίες, και αφού στην ομάδα της τάξης υπάρχουν παιδιά από την Ελλάδα και την Αλβανία, κάποια παιδιά προτίμησαν να φτιάξουν σημαίες και από τις δύο χώρες. Χωρίς βέβαια να υποβαθμίζεται το γεγονός της εθνικής μας γιορτής και φυσικά τονίσαμε ότι εδώ στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε την Ελληνική σημαία, και την αυριανή μέρα γιορτάζει η Ελληνική σημαία και τραγουδήσαμε και το σχετικό τραγούδι.
Στο Νηπιαγωγείο αναρτώνται όλα τα έργα των παιδιών και μάλιστα τοποθετήθηκαν δίπλα στην αλυσίδα της φιλίας που είχαμε φτιάξει το Σεπτέμβριο. Την Πέμπτη που εκθέσαμε τις εργασίες των παιδιών κάποιοι μεμονωμένοι γονείς όταν είδαν τις εργασίες των νηπίων δυστρόπησαν, στη θέα σημαιών άλλων χωρών. Επειδή διαπιστώσαμε ότι θα δημιουργεί πρόβλημα στον εορτασμό της εθνικής επετείου και προκειμένου να εξασφαλισθεί η εθνική ομοψυχία των Ελλήνων και η εκδήλωση των φιλειρηνικών αισθημάτων μας απέναντι στους νόμιμους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και για να μην μεταφερθούν στα νήπια κάποιες εικόνες που δεν συνάδουν με το παιδαγωγικό μας έργο, αποφασίσαμε από κοινού να τις βγάλουμε από το ταμπλό των εικαστικών. Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες, χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους κι ότι θα τις βάζαμε ξανά μια άλλη στιγμή. Στο σχόλασμα κάλεσα τους Έλληνες γονείς και αναφέρθηκα στο θέμα που προέκυψε και προσπάθησα να εξηγήσω το πλαίσιο στο οποίο έγιναν οι δραστηριότητες κι οι κατασκευές, χωρίς να υπάρξει κάποια διαφωνία από τους γονείς.
Παρόλα αυτά, πληροφορούμε ότι κάποιος «ανώνυμος» δήθεν γονέας και δήθεν δημοτικός σύμβουλος έστειλε επιστολή σε βουλευτή της Χ.Α. (την οποία σας επισυνάπτω) και με καταγγέλλει στην ουσία για «αντιεθνισμό»! Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα (χωρίς να γνωρίζω τους λόγους), τα οποία αδικούν την υπηρεσία και εμένα προσωπικά.
Την επόμενη ημέρα έγινε κανονικά η Εθνική μας γιορτή και τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν τα τραγούδια και τα ποιήματα που είχαμε μάθει (υπάρχει καταγραφή βίντεο αποσπασμάτων από την γιορτή). Υπάρχει το πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων, στις 10 Οκτωβρίου, όπου περιέχει το πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές που ακολουθήθηκαν και σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά την τέλεση της Εθνικής γιορτής.
Την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά του τμήματός μου κατέθεσαν στεφάνι στη μνήμη των ηρώων εκπροσωπώντας το νηπιαγωγείο. Μετά την κατάθεση εκφώνησαν ποιήματα.
Πληροφορούμε, όπως είναι γνωστό πλέον στην εκπαιδευτική κοινότητα, ότι ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από δήθεν γονείς υποκινήθηκε από κάποιους εκτός σχολείου που δεν είχαν καν παιδιά στο Νηπιαγωγείο μας και αναρωτιέμαι πως γνώριζαν το περιεχόμενο της γιορτής και τον τρόπο που δουλεύουμε στο Νηπιαγωγείο.
Την επόμενη μέρα, πληροφορήθηκα ότι ένας εκ των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Ελλομένου έχει κάνει επώνυμη αναφορά στην Α/θμια Εκπαίδευση Ν. Λευκάδας εις βάρος μου σχετικά με τις σημαίες/χειροτεχνίες των παιδιών χωρίς να έχει άμεση εικόνα της γιορτής (αφού δεν παραβρέθηκε), με αστήριχτα πραγματικά δεδομένα ενώ ουδέποτε μου ζήτησε να ενημερωθεί γι’ αυτά που λέει ότι δήθεν τον ενημέρωσαν, ως όφειλε.
Αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τη Σχολική μου Σύμβουλο κα Κοσμετάτου Ελένη στις 30 Οκτωβρίου για να την ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου ο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λευκάδας ήρθε στο σχολείο για να διαπιστώσει τι συμβαίνει και μίλησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Επίσης μας ενημέρωσε ότι κάποιος είχε στείλει ανώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας προς το βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ Μπαρμπαρούση στην οποία καταγγέλλει -με πολλές ανακρίβειες- τα γεγονότα που προηγήθηκαν. Μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσει το πλαίσιο στο οποίο κινηθήκαμε, ερχόμενος σε επικοινωνία με τη Σχολική Σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων για να μάθει τι ισχύει στο αναλυτικό μας πρόγραμμα.
Την επόμενη ημέρα μας επισκέφθηκε η Σχολική Σύμβουλος στο σχολείο για να διερευνήσει τον τρόπο διδακτικής προσέγγισης που είχα, την μεθοδολογία, τις διαθεματικές δραστηριότητες που είχα αναπτύξει και ποιοι ήταν οι στόχοι μου. Επίσης, ενημερώθηκα ότι διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), αλλά ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί το σχετικό έγγραφο».

6 σχόλια:

  1. Αντι να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να εντάξουμε τους νόμιμους μετανάστες στην κοινωνία μας, να τους κάνουμε ν’αγαπήσουν την Ελλάδα τους στρέφουμε εναντίον μας και παράλληλα δηλητηριάζουμε τις ψυχές των παιδιών μας καθιστώντας τα ανίκανα να ζήσουν στις μελλοντικές πολυπολιτισμικές κοινωνίες. Για την Χρυσή Αυγή τι να πούμε… είναι το τελευταίο σκαλοπάτι της παρακμής μας.

    ΠΕΡΚΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η μια πλευρά. Ας ακούσουμε και την άλλη πλευρά και ύστερα να βγάλουμε συμπεράσματα!Η καταγγελία είναι δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS.
    MYTIKA PRESS από πού προκύπτει ότι η νηπιαγωγός μετακινήθηκε ύστερα από παρέμβαση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ;Ας μην "υπερυψώνουμε" τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως το τελευταίο σκαλοπάτι της παρακμής μας είναι ο ΣΥΡΙΖΑ αγαπητέ ΠΕΡΚΕΟ, μετά από όλα όσα συμβαίνουν και έχουν συμβεί στην κοινωνία μας. Η Χρυσή Αυγή είναι το προτελευταίο. Όλοι βρήκαν καταφύγιο στο ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτοί που ήθελαν από κάπου να πιαστούν στην απόγνωση και τη δυστυχία τους (βλέπε ψηφοφόροι) αλλά και αυτοί που χάραξαν πολιτικές για να φτάσουμε σε αυτή την απόγνωση και αυτή τη δυστυχία (πληροφορήθηκες τι έγινε στην πρώτη ανοικτή Λαική Συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ στο Αγρίνιο με τον Κουρουμπλή?). Και για τούς πρώτους κανένα πρόβλημα. Καλά έκαναν και βρήκαν καταφύγιο στο ΣΥΡΙΖΑ. Όμως τα στελέχη ΚΑΚΩΣ ΚΑΚΙΣΤΑ βρήκαν καταφύγιο στο ΣΥΡΙΖΑ και κακώς τους δέχθηκαν. Κι εμείς για ακόμα μία φορά βρεθήκαμε χωρίς πολιτικό χώρο να μας αντιπροσωπεύει με τις αξίες του τις ηθικές και ουχί με ηθικοπλαστικές ιδεολογικές αερολογίες. Κοινώς την κάναμε νωρίς και από το ΣΥΡΙΖΑ γιατί η κατηγορία ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ είναι πολύ βαρειά για την ηθική μας. Δυστυχώς για όλους μας η Χρυσή Αυγή φαίνεται να γιγαντώνεται. Μάντης κακών δεν θέλω να γίνω αλλά καλό είναι να βρεί η οικονομία και η κοινωνία σιγά σιγά τα αντανακλαστικά της διότι διαφορετικά θα δερνόμαστε στούς δρόμους (το θυμάσαι το 81?). Γιατί μου θυμίζει η τωρινή εποχή τόσο έντονα εκείνη την εποχή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνώ μαζί σου, απλά το θέμα ήταν η Χρυσή Αυγή

      ΠΕΡΚΕΟ

      Διαγραφή
  4. Όταν ο Μπαρπαρούσης της Χ.Α. αναλαμβάνει επιθεωρητής εκπαίδευσης στη Λευκάδα! Δείτε την επιστολή της Νηπιαγωγού που κατηγορούν
    http://infokefalonia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (Είμαι ο 8.04) Δεν είναι το πρόβλημα ο Μπαρμπαρούσης. Είμαι σίγουρος ότι η εκπαιδευτικός έκανε ότι έκανε στα πλαίσια κάποιας εργασίας. Το πήρανε και το γιγαντώσανε και θα το ξεχειλώσουνε. Ξέρεις γιατί? Ακριβώς επειδή υπάρχει η Χρυσή Αυγή. Και παλιότερα είχαμε θέματα με αλλοδαπούς σημαιοφόρους (βλέπε Οδυσσέα Τσουνάϊ) αλλά τώρα υπάρχει η Χρυσή Αυγή. Σταθερή αξία. Δεν θα περάσει στο ντούκου και θα καρπωθεί η Χρυσή Αυγή πολιτικά. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Και ξέρεις γιατί? Διότι από ότι φαίνεται ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα. Το πότε θα γίνουν εκλογές και τι θα γίνει τότε δεν το ξέρω, αλλά αν γίνουν σήμερα εκλογές είναι πρώτο κόμμα. Το θέμα είναι όμως ότι δεν κυβερνάει με κανέναν. Για πολλούς λόγους. Ο πιο βασικός είναι ότι δεν πρόκειται να τα βρούνε οι αριστεροί μεταξύ τους. Το πολύ πολύ να κάνει χωριό με τη ΔΗΜΑΡ (και αν). Η Χρυσή Αυγή ανάχωμα να μην πάνε οι ψήφοι πουθενά αλλού (πχ Καμμένος, Καραφύρερ, Τζήμερος κλπ). Την κρίσιμη ώρα να είσαι σίγουρος πως το σύστημα που έφτασε τη Χρυσή Αυγή τόσο ψηλά, θα επανακατευθύνει τις ψήφους εκεί που θέλει. Δυστυχώς την έχει την ικανότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.