Παναγιώτης Στάικος: Να ποιος είναι ο κύριος ΚΥΡΤΣΗΣ.

 

Αυτός ο κύριος ο οποίος δεν έχει καμιά σχέση με το Ξηρόμερο, φαίνεται πως έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του. Μπορεί να έχει κάνει λαμπρές σπουδές στην Ελβετία, αλλά αφού έκανε το λάθος να αφήσει το ηλεκτρονικό του ίχνος, στο οποίο με έχει φακελωμένο, αφού έχει όλη την αλληλογραφία μου στα Blogs της περιοχής, με αποτέλεσμα να τον «τσιμπήσω» πολύ εύκολα, δείχνει να μη διαθέτει ούτε το ένα δέκατο του IQ μου.
Ξεκίνησε τις σπουδές του από το Τμήμα Μαθηματικών του Πολυτεχνείου της Ζυρίχης και συνέχισε με σπουδές κοινωνικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης με κύρια κατεύθυνση κοινωνιολογία. Γνωστικό του αντικείμενο Κοινωνιολογική Θεωρία. Δεν έχει όμως μόνο χαμηλό IQ, αλλά είναι και ψεύτης, αφού έγραφε επί λέξη:

«Αγαπητέ Κύριε Στάικο,
Προσπαθήστε απλά με την απουσία σας να βοηθήσετε τον τόπο, εάν πραγματικά σας ενδιαφέρει. Η παρουσία σας ήταν βαρετή και τώρα καταντά αηδιαστική. Υπάρχουν πολλά στοιχεία εις βάρος σας κύριε.

Α. ΚΥΡΤΣΗΣ
Πολιτικός επιστήμονας
Δραγατσανίου 2 Αθήνα

Δεν φαντάστηκε ο δυστυχής, ότι εγώ θα πήγαινα στην Αθήνα και θα αναζητούσα εάν ευρίσκεται στην Δραγατσανίου 2. Μόνο που στην Δραγατσανίου 2 υπάρχει μόνον το Υπουργείο Εσωτερικών. Εγώ ψάχνοντας βρήκα τον δρόμο στον οποίο δραστηριοποιείται, οποίος έχει το όνομα ενός διάσημου ανδρός της Αρχαιότητας και βρίσκεται λίγα μέτρα από το φροντιστήριο που πήγαινα για να περάσω στην Ιατρική. Το γραφείο 39 στον πέμπτο (5) όροφο!!!
Δεν πήγα εκεί για του δείξω το πραγματικό Ξηρόμερο, αλλά θα του φερθώ πολύ Ελβετικά, αφού τα περαιτέρω τα ανέλαβαν οι Δικηγόροι μου και ο Ταξίαρχος της δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κύριος Σφακιανάκης. Εκεί στα Δικαστήρια της Ευελπίδων θα δούμε πόσο αηδιαστικός είμαι και εάν είναι απειλή και εκβιασμός όταν λέει, ότι υπάρχουν πολλά στοιχεία εις βάρος μου (εκτός από την μήνυση έγινε και αγωγή, το ποσόν της οποίας θα διατεθεί για το κλειστό γυμναστήριο).
Εάν είχε οποιαδήποτε στοιχεία για κάποια παράνομη ενέργειά μου, ή κλοπή Δημοσίου Χρήματος έπρεπε να είχε πάει χθες στον Εισαγγελέα.
Βρήκα και άλλους που έκαναν το λάθος να αφήσουν ηλεκτρονικό ίχνος στα χυδαία και υβριστικά σχόλια που δημοσίευσε τον τελευταίο καιρό μόνο το ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS, ενώ τα άλλα Blogs της περιοχής, παρά το γεγονός ότι τους τα είχαν στείλει, δεν τα δημοσίευσαν.
Όταν συναντήθηκα δια ζώσης με τον διαχειριστή του ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS, μου έδωσε την εξήγηση, ότι έλειπε 10 ημέρες σε άδεια και τα παιδιά του Blog, δεν κατάλαβαν ότι δεν έπρεπε να τα δημοσιεύσουν και εγώ αποδέχθηκα την εξήγηση, παρά το γεγονός ότι είχα αντίθετη άποψη.
Όλα τα Blogs γράφουν: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου. Υβριστικά σχόλια, συκοφαντικά ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, δεν θα δημοσιεύονται.
Αγαπητέ φίλε διαχειριστή του ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS, εάν στο μέλλον δημοσιεύσετε σχόλιο, το οποίο εγώ θα θεωρήσω υβριστικό, συκοφαντικό και μειωτικό της προσωπικότητας μου, τότε είμαι υποχρεωμένος να πάρω και τα προηγούμενα και να πάω στον Εισαγγελέα να ζητήσω να σφραγιστεί το Blog, πράγμα που δεν επιθυμώ. Αυτό δεν είναι απειλή, αφού σιχαίνομαι τις απειλές.!!! Όμως είμαι υποχρεωμένος να υπερασπιστώ την αξιοπρέπειά μου.

Αστακός 28/2/2014
Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Dr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΙΚΟΣ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.