Ανακοίνωση υποψήφιου δημοτικού συμβούλου κ. Κώστα Γαλάνη.


Πριν από λίγο καιρό ανακοίνωσα την απόφαση για τη συμμετοχή μου στις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου με το συνδυασμό του οποίου ηγείται ο κύριος Ερωτόκριτος Γαλούνης και όχι η κ. Κουμανδράκη Σαμαρά Κων/να, όπως είχα αποφασίσει πριν από αρκετό καιρό.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε και θετικά αλλά και όπως ήταν φυσικό και αρνητικά σχόλια. Βεβαίως δικαίωμα του κάθε πολίτη είναι να κρίνει επιδοκιμάζοντας ή επικρίνοντας λόγια και έργα προσώπων, ιδιαίτερα όσων ασχολούνται με τα κοινά, αρκεί η κριτική να είναι καλοπροαίρετη, περιέχοντας και στοιχεία θετικής αντιπροσφοράς κι όχι μόνο στείρα άρνηση. Διευκρινίζω λοιπόν προς τους φίλους, που ενόχλησε η παρουσία μου στον εκλογικό στίβο τα εξής:
Η θητεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση κατά το παρελθόν θεωρώ ότι υπήρξε θετική, παρά τα όποια λάθη. Και θα ήταν θετικότερη αν δεν ορθωνόταν μπροστά μου εμπόδια που άλλοι έβαζαν. Κανένας όμως δε μπορεί να αμφισβητήσει την προσπάθειά μου, τις προθέσεις και το όραμά μου για τον τόπο μου.
Βασικό κίνητρο για τη συμμετοχή μου στις επικείμενες εκλογές είναι να υπηρετήσω την περιοχή και ιδιαίτερα τον τόπο που γεννήθηκα και λατρεύω. Επιθυμώ να διαθέσω χρόνο και κόπο, για να προσφέρω απ’ όποιο τομέα μου κάνουν την τιμή να μου αναθέσουν. Αυτή είναι η πρόθεσή μου, αυτή η επιθυμία μου, αυτή η ιδεολογία μου. Κι ας μη μιλήσω για κάποιους δήθεν «ιδεολόγους» και την πορεία τους.
Ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο συνδυασμό είναι ότι έδειξε να με εμπιστεύεται περισσότερο από άλλους. Κι έχω να πω σε όσους με επικρίνουν για πολιτική αστάθεια, ότι τα πράγματα σήμερα είναι διαφορετικά. Ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης δοκιμάζεται, τα πράγματα δυσκόλεψαν κι ο τόπος μας – περισσότερο από κάθε άλλη φορά – χρειάζεται την προσπάθεια όλων, φυσικά και τη δική μου. Με την κριτική της «πολυθρόνας» και του καφενείου, αποδίδοντας ευθύνες μόνο στους άλλους και καμιά στον εαυτό μας, δε νομίζω ότι προσφέρουμε στον τόπο μας.
Προσωπικά, θεωρώ ότι αφού δεν κατέστη εφικτή η κάθοδος μου στις εκλογές ως επικεφαλής ψηφοδελτίου, δικαιούμαι να ζητώ τη στήριξη των συμπολιτών μου, αφού είναι φανερό ότι το μόνο που με εμπνέει δεν είναι «καρέκλες», κι αξιώματα, αλλά δουλειά για τον τόπο.-

Με εκτίμηση

Γαλάνης Κώστας

6 σχόλια:

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.