Ξεκινά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Καλάμου και Καστού με την Λευκάδα. Άνοιξαν οι φάκελοι με τις προσφορές - ανακοινώθηκε ο μειοδότης.
3 σχόλια:
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.
Οι ακτοπλοϊκές με Μύτικα παραμένουν? Αν όχι, θεωρώ πολύ προβληματική αυτή την απόφαση μπλόγκερ. Μόνο για τη Λευκάδα θα είναι καλή αυτή η απόφαση. Ούτε για τον Κάλαμο, ούτε για τον Καστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε αναγνώστη τα δρομολόγια με Μύτικα παραμένουν κανονικότατα, γιατί: 1) Θα ήταν παράλογο να καταργηθούν μιας και απομονώνεις τελείως τον Κάλαμο και τον Καστό και 2) γιατί ως γνωστό στη θάλασσα ισχύει το: συντομότερη διαδρομή = καλύτερη διαδρομή. Για την απόσταση από τη στεριά, το λιμάνι του Μύτικα από του Καλάμου είναι 3,7 ν.μ. και το Νυδρί 14,70 ν.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης να απαντήσουμε στον και καλά ''ανώνυμο'', που λέει ότι αυτό το δρομολόγιο είναι κακό για τον Μύτικα, του οποίου το σχόλιο δεν δημοσιεύσαμε, γιατί τώρα τελευταία κόβουμε τα σχόλια σκοπιμότητας και τα προβοκατόρικα.
Καταρχήν να του πούμε ότι για να γνωρίζεις στοιχειωδώς τα προβλήματα του Καλάμου, δεν αρκεί να πίνεις τον καπουτσίνο σου στο Μύτικα, αγναντεύοντας απέναντι τον Κάλαμο.
Το δρομολόγιο αυτό καταρχήν δεν είναι αρνητικό. Κανένα νέο θαλάσσιο δρομολόγιο δεν είναι ποτέ αρνητικό. Είναι αναμφίβολα θετικό και ζητούμενο είναι να εξετάσουμε σε τι ποσοστό είναι θετικό.
Για να το κάνεις αυτό πρέπει να ξέρεις τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων, πόσο αυτούς τους εξυπηρετεί το Νυδρί και όχι η πόλη της Λευκάδας (οι Καλαμισάνοι ξέρουν καλά τι λέμε), τα άλλα προβλήματα που αυτοί αντιμετωπίζουν και πως ιεραρχούνται σε σημαντικότητα, να ξέρεις περί επιδοτούμενων γραμμών και γενικά ο καπουτσίνο που είπαμε παραπάνω και το αγνάντεμα.
Το συγκεκριμένο δρομολόγιο γνώμη μας θα εξυπηρετήσει πιο πολύ στον τουριστικό τομέα τους καλοκαιρινούς μήνες (πολύ θετικό), όπου με εισιτήριο επιδοτούμενης γραμμής θα μπορεί ένας αριθμός επισκεπτών από το τουριστικό Νυδρί, να έρχεται αυθημερόν ή περισσότερο στον Κάλαμο και Καστό, αλλά και ανάποδα, κάποιοι επισκέπτες του Καλάμου, του Καστού και του Μύτικα (ευνοείται ο Μύτικας και όχι χάνει), θα μπορούν και αυτοί με ένα απλό εισιτήριο επιδοτούμενης γραμμής να επισκεφθούν αυθημερόν ή περισσότερο, το τουριστικό Νυδρί, το διπλανό Μεγανήσι.
Πάντως για να μην θεωρηθεί ότι μιζεριάζουμε, η θαλάσσια σύνδεση Καλάμου και Καστού με το Νυδρί, είναι αναμφίβολα θετική εξέλιξη και πρέπει όλοι να ευχόμαστε να πιάσει και να πάει καλά.
ΦΙΛΙΚΑ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ. ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.
Διαγραφή