Ο Χρήστος Γρ. Κουντούρης ευχαριστεί τον Εξωραϊστικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Καραϊσκάκη.


Με ιδιαίτερη συγκίνηση και πολύ ευγνωμοσύνη, ευχαριστώ ειλικρινά και θερμά μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τον Εξωραϊστικό και Εκπολιτιστικό σύλλογο Καραϊσκάκη, που με τίμησε για την προσφορά μου ως Πρόεδρο του Χωριού μας την περίοδο: 1995 – 1998.
Από μικρό παιδί έχω μέσα μου τούτο τον τόπο που άξιζε και αξίζει το καλύτερο. Ποτέ μου δεν ξέχασα από πού ξεκίνησα μα πάντα ήξερα που ήθελα να φτάσω. Να κερδίσω την αγάπη και την εκτίμηση σας.
Κατά την διάρκεια της θητείας μου, πρόθεσή μου ήταν να σταθώ δίπλα σας με ειλικρίνεια και καθαρότητα. Πρόεδρος για όλους. Ο κανόνας ηθικής μου, μου επέβαλε να έχω έναν και μόνο αντίπαλο τον εαυτό μου.
Η διάκριση όμως αυτή δεν ανήκει μόνο σ΄ εμένα. Ανήκει και σε όλους όσους ήταν δίπλα μου στην όμορφη και δημιουργική αυτή πορεία. Σ΄ αυτούς που στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια για προσφορά στον τόπο μας.
Στο τότε Κοινοτικό Συμβούλιο. Την συμπολίτευση αλλά και την αντιπολίτευση, που στήριξαν, με την θετική τους ψήφο, και κάναμε πράξη, κάθε πρωτοβουλία για προκοπή του τόπου μας και αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου όλων των δημοτών ανεξαιρέτως, σε όλους τους τομείς. Τον Σταύρο τον Αργύρη, τον Γιάννη τον Ζαχαρή, τον Περικλή τον Λαδά, τον Σάκη τον Λιγνό, τον Χρύσανθο τον Σόμπολο, τον Ανδρέα τον Ρηγάλο.
Επίσης ευχαριστώ την οικογένεια μου, την γυναίκα μου, τα παιδιά μου και τα αδέρφια μου που με στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις και συνεχίζουν να με στηρίζουν ακόμα και σήμερα.
Αλλά και όλους εσάς και τον κάθε έναν δημότη χωριστά, που με τιμήσατε επανειλημμένως με την ψήφο σας, δείχνοντας μου εμπιστοσύνη και γεμίζοντας με με υπερηφάνεια και υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντί σας. Μου δώσατε την ευκαιρία να υπηρετήσω τον τόπο που με γέννησε. Εδώ που ορμηνεύθηκα από τη σοφία της φύσης, τον τόπο που με έμαθε να σκέφτομαι λεύτερα, να μην φοβούμαι τίποτα παρά μόνο το θεό και να παλεύω, δίχως ν΄ αποσταίνω στα δύσκολα, με ευσυνειδησία. Τιμώντας την γενιά μου. Πιστός στις αρχές που μου δίδαξε, της ανιδιοτέλειας και της προσφοράς, θέτοντας τον εαυτό μου όχι ως τον πρώτο, αλλά ως τον τελευταίο πολίτη του χωριού.
Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να προσφέρω και να κάνω πράξη τους λόγους για τους οποίους ασχολήθηκα με τα κοινά. Να χτίσω σχολεία για τα παιδιά μας, δρόμους για τα μοναστήρια μας, να προάγω το πολιτισμό του τόπου μας, να δημιουργήσω παροχές αξιοπρεπούς διαβίωσης για όλους, όπως κάθε πολίτης παντού στον κόσμο δικαιούται και αξίζει να απολαμβάνει.
Σήμερα με αυτήν την τιμητική διάκριση είμαι πια βέβαιος πως δεν πρόδωσα την εμπιστοσύνη σας. 
Τέλος θα ήθελα να συγχαρώ το νεοεκλεγέν κοινοτικό συμβούλιο και να τους ευχηθώ αφενός να συντηρήσουν και να διαφυλάξουν τα έργα που παρέλαβαν και αφετέρου να δημιουργήσουν πολλαπλάσια τούτων. 
Σας ευχαριστώ πολύ από τα βάθη τις καρδιάς μου και εύχομαι σε όλους σας να είστε πάντοτε υγιείς εσείς και οι οικογένειες σας. 

Χρήστος Γρ. Κουντούρης

Πρ. Πρόεδρος Κοινότητας Καραισκάκης
Πρ. Αντιδήμαρχος Αστακού

Τα έργα της περιόδου 1995 -1998.
  • Ασφαλτοστρώσεις σε όλο το οδικό δίκτυο του χωριού έως και το μοναστήρι του Προφήτη Ηλία και το Παλιό χωριό. 
  • Οικολογικές παρεμβάσεις ανάπλασης και προστασίας του Περιβάλλοντος όπως δεντροφυτεύσεις κοινόχρηστων χώρων. 
  • Επέκταση δικτύου ηλεκτροφωτισμού έως το μοναστήρι του Προφήτη Ηλία ξεπερνώντας γραφειοκρατικά εμπόδια. 
  • Η νεολαία απέκτησε το δικό της γήπεδο Μπάσκετ που μέχρι τότε το σημείο αναφοράς της ήταν ο προαύλιος χώρος του Κοινοτικού Καταστήματος. 
  • Ανοίχτηκαν αγροτικοί δρόμοι. 
  • Κατασκευάστηκαν γεφύρια. Όπως το γεφύρι στη θέση «Σταυρός» με ασφαλτόστρωση έως τον «Άγιο Κυρήκο». 
  • Γεφύρι στο «Φελίκι», στον «Κρυκελά» και έγινε η διαπλάτυνση του γεφυριού στα «Σομπολαίικα». 
  • Με την υπεύθυνη στάση του Κοινοτικού Συμβουλίου αξιοποιήθηκε το κληροδότημα Δημητρούκα και διατέθηκε για την ολοκλήρωση των εργασιών του εξαθέσιου Δημοτικού Σχολείου για τις ανάγκες των μαθητών των Κοινοτήτων Βασιλόπουλου και Καραισκάκη. 
  • Με την συναίνεση των Κοινοτήτων Καραισκάκη και Βασιλόπουλου επιτεύχθηκε η κατασκευή του Παιδικού Σταθμού. 
  • Σημαντικά έργα αντιπλημμυρικής προστασίας. 
  • Κατασκευή υδραγωγείου με δεξαμενή χωρητικότητας 220 κ.μ. 
  • Προστασία Κοινοτικής Περιουσίας και διαχείριση αυτής με τον πλέον διαφανή και αξιοκρατικό τρόπο προς το συμφέρον όλων των Δημοτών.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.