Βελτίωση του δρόμου Βασιλόπουλου - Αστακού και κάποιες σκέψεις...


Με χαρά διαπιστώσαμε οδηγώντας μετά από πολύ καιρό στο σημείο, ότι υπήρξε βελτίωση του οδικού τμήματος Βασιλόπουλο - Αστακός, ένα από τα χειρότερα οδικά κομμάτια με μεγάλη κίνηση, μιας και μιλάμε για ένα δρόμο που συνδέει το κεντρικό Ξηρόμερο με την έδρα του Δήμου Ξηρομέρου τον Αστακό.
Βέβαια ένα κομμάτι από Βασιλόπουλο μέχρι Καραϊσκάκη, δεν έγινε καμία παρέμβαση και δεν ξέρουμε τον λόγο και αναρωτιόμαστε γιατί.
Το συγκεκριμένο έργο, είναι υποέργο του Έργου «Συντήρηση - Αποκατάσταση και Άρση της επικινδυνότητας του επαρχιακού οδικού δικτύου αρμοδιότητας Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας».
Ο τίτλος του είναι: «Συντήρηση της 48ης Επαρχιακής Οδού: Αστακός – Μύτικας, της 32ης Επαρχιακής Οδού: Βόνιτσα – Πάλαιρος – Μύτικας και της 31ης Επαρχιακής Οδού: Αστακός, Βασιλόπουλο – Βέλα» και η σύμβαση του υπογράφτηκε στις 6 Αυγούστου (δείτε εδώ).
Σίγουρα κάθε έργο που γίνεται, έχει θετικό πρόσημο και ειδικά στον τομέα των οδικών δικτύων, όπου ο Δήμος Ξηρομέρου αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα σε πάρα πολλά κομμάτια του και η Περιφέρεια καλά κάνει και δίνει σημασία σε αυτό το κομμάτι και πρέπει να συνεχίσει να επενδύει στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας.
Επίσης ευχόμαστε και απαιτούμε ως πολίτες, τα συγκεκριμένα οδικά έργα να γίνονται τηρώντας τις μελέτες και τις αρχές της Τέχνης και της Επιστήμης, ώστε να είναι λειτουργικά και ανθεκτικά στον χρόνο.
Δίχως αξιοπρεπές οδικό δίκτυο και σύνδεση με την Ιόνια Οδό, Νότια από σήραγγα προφήτη Ηλία - Πλατυγιάλι και προς Αστακό και πιο Βόρεια από τον Κουβαρά - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι προς Μύτικα και Αλυζία, δεν πρόκειται να δούμε την πολυπόθητη ανάπτυξη στον Δήμο Ξηρομέρου, οι οποίοι κάποιοι οφείλουν να φροντίσουν να μην είναι μονόπλευρη μέσω της μονοκαλλιέργειας των ψαριών ιχθυοτροφείου, γιατί αυτό πάει να γίνει με την ολική κατάληψη του παράκτιου χώρου του Δήμου Ξηρομέρου, που προωθείτε μέσω της Π.Ο.Α.Υ. Εχινάδων Νήσων και Αιτ/νίας.
Δυστυχώς αυτό προωθείτε να συμβεί στην περιοχή μας και ο Περιφερειάρχης και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας οφείλουν σε αυτό να έχουν καθαρή θέση, καθαρή τοποθέτηση αλλά κυρίως πράξεις με πολιτικές και τεχνοκρατικές κινήσεις, ώστε να σταματήσει άμεσα αυτός ο λαθεμένος σχεδιασμός και να διασφαλιστεί η πολύπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη.
Το οδικό δίκτυο το θέλουμε για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο πανέμορφο παράκτιο κομμάτι του Δήμου μας και όχι για να μεταφέρονται αποκλειστικά και μόνο τα ψάρια ιχθυοτροφείων με τις τεράστιες νταλίκες.
Αυτά είναι τα συμφέροντα της περιοχής και των κατοίκων και γι' αυτό ψηφίστηκε η Περιφερειακή Αρχή, για να τα προασπίζει και να βγαίνει μπροστά.
Μόνο στους πολίτες που την ψήφισαν δίνει λόγο και πουθενά αλλού...















1 σχόλιο:

  1. Παναγιώτης Χολής24 Ιανουαρίου 2021 - 2:20 μ.μ.

    Πολύ καλό το κείμενο αναφοράς σε αυτό το έργο. Διαβάζοντας το δελτίο τύπου που αναφέρεις στη ανάρτηση σου και χωρίς να έχω διαβάσει της τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης έχω τις εξής παρατηρήσεις που ελπίζω στο μέλλον να διαψευστούν.
    1) Μέχρι τώρα από Αστακό-Βασιλόπουλο καθαρισμός τάφρων δεν έγινε ή δεν έγινε σε κρίσιμα σημεία.
    2)σκυρόδεμα και τέτοια τεχνικά για διευθέτηση των ρείθρων του δρόμου επίσης δεν φαίνεται να έγιναν ή δεν έγιναν σε όλο το μήκος
    3)η ασφαλτόστρωση σταμάτησε στο κέντρο του χωριού έως το κοινοτικό κατάστημα Καραϊσκάκη και δεν γνωρίζουμε το λόγο. 4)Το σπουδαιότερο,και επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω ούτε τη σύμβαση ούτε τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης, συνηθίζεται όταν ασφαλτοστρώνουνε δρόμους βάση της τέχνης και της επιστήμης να αποψιλώνεται η παλιά άσφαλτος να γίνονται η αναγκαίες παρεμβάσεις στο οδόστρωμα , κατόπιν να πέφτει το πρώτο στρώμα ασφάλτου και μετά το δεύτερο και τελευταίο στρώμα που συνήθως είναι και αντιολισθηρό. Κάτι τέτοιο δεν έγινε στη περίπτωση μας και δεν γνωρίζω αν προβλέπονταν κιόλας.
    Τα ανωτέρω είναι απλές διαπιστώσεις με αυτά που φαίνονται να έγιναν έως σήμερα.
    Ελπίζω το έργο να έχει και συνέχεια και να είναι καλά μελετημένο ώστε να είναι και ασφαλές μελλοντικά.
    Παναγιώτης Χολής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.