Αναφορά - διαμαρτυρία ενός κατώτερου Γυμναστή Διευθυντή.


Του Γεράσιμου Μπότσιου.
Καθηγητή Φυσικής Αγωγής ΠΕ11.

Αγαπητοί μαθητές, γονείς και συνάδελφοι του Δημητρούκειου Δημοτικού Σχολείου, θα επιθυμούσα να σας ζητήσω συγνώμη που όντας Γυμναστής και όχι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, τόλμησα και ανέλαβα το Σχολείο που εξυπηρετεί τέσσερα χωριά ως Δ/ντης ή Π/μενος. Να ζητήσω συγνώμη που από το 2019 καταφέραμε μαζί τόσα πολλά πράγματα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Να ζητήσω συγνώμη που δεν τα ανέβασα στο Facebook και στο φωτο Ιντερνετ για να διαφημιστώ, όπως κάνουν μερικοί σύμφωνα με την επικρατούσα μόδα, διότι τα θεώρησα κάτι δεδομένο και που απλά είναι η δουλειά μου και υποχρέωσή μου απέναντι στο λειτούργημα που υπηρετώ.
Είμαι ήσυχος όμως, γιατί εσείς γνωρίζετε πολύ καλά πως οργανώθηκε το Σχολείο και με ποιο τρόπο επιτεύχθηκαν μεγάλοι στόχοι για ένα τόσο μικρό Σχολείο, τόσο στον εκπαιδευτικό τομέα όσο και στην ψυχολογία των μαθητών και πως υποστηρίχθηκαν από όλους μας οι μαθητές και ας παρουσιάζομαι ως ένας κατώτερος Γυμναστάκος!!!!!
Δικαιολογημένα θα αναρωτηθείτε όλοι τρελάθηκε ο κος Μπότσιος και γράφει ασυναρτησίες και αερολογίες;
Όχι δεν τρελάθηκα, αλλά διαπίστωσα για άλλη μια φορά στον τόπο μου ότι το ΄΄ψέμα έχει κοντά πόδια΄΄ και ο κομπλεξισμός και η κακία υπερτερούν της αξιοσύνης και της ταπεινής και αθόρυβης πρόσπάθειας για προσφορά. Κι αυτό διότι, εκεί που είχα πιστέψει ότι το Σχολείο και οι Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί έχουν όπως πρέπει αρωγό το Δήμο, κατάλαβα ότι η μικροπολιτική και σε αυτό τον τομέα έχει εισβάλει για τα καλά. Και δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα επικρατήσει αν περάσει η εκπαίδευση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση!!
Σας ενημερώνω λοιπόν ότι στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο έγινε συζήτηση για τον Σχεδιασμό Δυναμικότητας ή Λειτουργικότητας καλύτερα των Σχολείων του Δήμου μας. Βλέποντας όμως ζωντανά το Νο 5 Θέμα, προσπάθησα να καταλάβω την εισήγηση του Δήμου που αναφέρθηκε στο Δημητρούκειο Δημοτικό Σχολείο που τυγχάνει να είμαι Δ/ντης ή Π/μενος και αναρωτήθηκα αν η απόφαση που είχε παρθεί σε προηγούμενο συμβούλιο έχει ακυρωθεί. Διότι με το νέο προγραμματισμό του και την πρόταση του Δήμου, το Δημητρούκειο Δ/Σ αφήνετε να αιωρείται λόγω δήθεν των ΦΕΚ ως 3θέσιο. Τότε γιατί πάρθηκε η προηγούμενη απόφαση πριν λίγο καιρό για 4/θέσιο; Για κοροϊδία; Διότι όπως όλοι γνωρίζουμε μια απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου καταργείτε ή μπαίνει σε αδράνεια με μια εκ νέου για το ίδιο θέμα απόφαση. Αλλά αμέσως η τοποθέτηση του Προέδρου κου Κατσαούνη μου έλυσε όλες όλες τις απορίες.
Το πρόβλημα του Σχολείου είναι ο Δ/ντης που είναι Γυμναστής!!! Και μάλιστα ο συγκεκριμένος Γυμναστής!!!! Και μάλιστα πρότεινε να γραφτεί και σαν δικαιολογία στην εν λόγω απόφαση!!!!!! Εκεί δεν ισχύουν τα ΦΕΚ; Ή τα διαβάζουμε όπως μας συμφέρει;
Στεναχωρήθηκα όμως και απόρησα με την πλήρη σιωπή του Δημάρχου που κάθονταν δίπλα στον Πρόεδρο και ευλόγως αναρωτήθηκα, μήπως τελικά αυτή είναι η πολιτική του Δήμου; Δεν θέλω να πιστέψω ένα τόσο μεγάλο ατόπημα και το αφήνω στην κρίση των γονέων και μαθητών μου. Ευτυχώς που αντέδρασε ο κος Γαλούνης δύο φορές ως Αντιπολίτευση με την πρόταση αυτή και ο κος Κομπλίτσης με την γενική τοποθέτησή του (και όπως έμαθα και οι κοι Στάικος και Μπαμπούρης, αλλά δεν ακούγονταν λόγω μικροφώνων), διαφορετικά η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα ήταν αχαρακτήριστη.

Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε θα επιθυμούσα να σας κάνω γνωστά τα εξής:
1. Σίγουρα η Π/μια Εκπαίδευση ορίζεται από διάφορα ΦΕΚ. Αλλά και σίγουρα η Δ/νση Π/μιας Εκπ/σης βοηθάει τα Σχολεία ανάλογα με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Έτσι βοήθησε και το Δημητρούκειο Δημοτικό Σχολείο. Διαπιστώνοντας τα προβλήματα που είναι και πολλά και για να βοηθήσει τους μαθητές τεσσάρων μικρών διαμερισμάτων εγκλημάτησε κατ' εσάς και έστειλε τέσσερις Δασκάλους και ένα Γυμναστή (Θεέ μου!!!!) ως Δ/ντη, με ΦΕΚ κανονικά και νόμιμες διαδικασίες. Άλλωστε πέρυσι ο Γυμναστής λειτούργησε το Σχολείο ως Π/μενος και δεν είχε πρόβλημα να το κάνει και φέτος.
2. Μιας και αναφερθήκατε για τον συγκεκριμένο Γυμναστή, θα επιθυμούσα να σας κάνω γνωστό ότι τελείωσα το ΤΕΦΑΑ Αθηνών και διορίστηκα ως Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με εξετάσεις ΑΣΕΠ.
3. Το έργο μου στον εκπ/κο τομέα το γνωρίζουν καλά οι Δ/ντες οι μαθητές και οι γονείς τους και πιστέψτε με είναι αρκετά μεγάλο, αλλά όχι ευτυχώς δημοσιεύσιμο στα social.
4. Το έργο μου ως Δ/ντης ή Π/μενος αν προτιμάτε τα λίγα χρόνια που ασκώ αυτά τα καθήκοντα το γνωρίζουν αυτοί που πρέπει να το γνωρίζουν. Ρωτήστε τον κο Μπαμπούρη πόσα χρήματα εξοικονομήθηκαν για τη Σχολική Επιτροπή από λογαριασμούς και άλλα διάφορα, αλλά και τους γονείς που έχουμε θέλω να πιστεύω άριστη συνεργασία.
5. Ως Δ/ντης τοποθετήθηκα με κάποιο ΦΕΚ από αυτά που χρησιμοποιείται όπως εσείς θέλετε.
6. Ένας Γυμναστής στα σχολεία, όπως και οι διάφορες ειδικότητες, προσφέρει ακριβώς τα ίδια και στους ίδιους τομείς με όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Οι γνώσεις του είναι πολύπλευρες τόσο στον παιδαγωγικό τομέα όσο και σε αυτόν της ψυχολογίας. Επίσης με τις γνώσεις του στην Αθλητιατρική την Ανατομία και Φυσιολογία του ανθρώπινου σώματος, θεωρώ ότι κρίνετε απαραίτητος. Και όσον αφορά τα διοικητικά οι γνώσεις του περί της λειτουργίας διοίκησης και οργάνωσης αθλητικών φορέων, είναι κάτι αντίστοιχο με τις διοικήσεις άλλων φορέων. Άλλωστε αν ψάξετε στα Σχολεία του Ξηρομέρου, πολλοί είναι οι Γυμναστές που έχουν καταφέρει να αναβαθμίσουν τα σχολεία που είναι Δ/ντές, πάντα με τη συμβολή των Συλλόγων Διδασκόντων.
7. Αν τέλος επιθυμούσατε ως Δημοτική Αρχή να ορίσετε εσείς κατά βούληση και τους Δ/ντές των Σχολείων, θα έπρεπε απλά να μου ζητήσετε να παραιτηθώ και εγώ ευχαρίστως για το καλό του Σχολείου και των μαθητών μου θα το έκανα.
Αλλά για ποιους μαθητές μιλάω; Δεν νομίζω να τους υπολογίζει και κανένας. Διότι από ότι αντιλαμβάνομαι στο Δήμο έχει επικρατήσει μια ιδιόρρυθμη κουλτούρα ενός περίεργου τύπου ΄΄Δασκάλου΄΄ και όχι του σπουδασμένου Καθηγητή Φυσικής Αγωγής ή Εκπαιδευτικού. Και αναρωτιούνται όλοι γιατί αυξάνονται η επιθετικότητα οι ξυλοδαρμοί και η σύσταση συμμοριών που ακούμε καθημερινά στην τηλεόραση και η παραβατικότητα στον σχολικό πληθυσμό. Μήπως τέτοιες απόψεις και συμπεριφορές προτύπων οδηγούν προς τα εκεί;
Εύχομαι να κάνω λάθος για όλα τα παραπάνω και είμαι έτοιμος να ζητήσω συγνώμη σε τέτοια περίπτωση. Αλλά πως είναι δυνατόν να κάνω λάθος και να μην αγανακτώ, όταν από το Σεπτέμβριο μήνα, με ρωτούν από την Δ/νση αν αντιπαλεύομαι με κάποιο όμορο Σχολείο! Και το χειρότερο όταν πληροφορούμε εκ των έσω ότι ένα πολιτικό πρόσωπο και ένας Δάσκαλος από τον Αστακό, τα έχουν βάλει με τη λειτουργικότητα του Δ/Σ Καραϊσκάκη!!! Αλλά ούτε αυτό θέλω να το πιστέψω διότι μετά τελειώνουν τα πάντα.
Τελειώνοντας και χωρίς να έχω ενοχλήσει κανένα σας προσωπικά (μάλλον σας στήριξα θα έλεγα), θα επιθυμούσα να πράξετε και εσείς το ίδιο και να μην με ενοχλείτε. Διότι η αλήθεια πάντα βγαίνει στην επιφάνεια και τροχός της ζωής γυρίζει τρέχοντας. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση όλων, αλλά ειδικά στην κρίση των τεσσάρων διαμερισμάτων που εξυπηρετεί το Δημητρούκειο Δ/Σ.
Και το πιο σημαντικό, επειδή ούτε έχω προσβάλει ή απειλήσει κανέναν σας, δεν δέχομαι να με προσβάλουν και να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου με κανένα τρόπο.
Σας ευχαριστώ.

ΜΠΟΤΣΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

ΠΕ11 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

1 σχόλιο:

  1. ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ 5ΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ 4ΘΕΣΙΟ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΕΙΟ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΩΣ ΓΥΜΝΑΣΤΑΚΟ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.