Αγανάκτηση και διαφωνία για την εν κρυπτώ χορηγία της Avramar, την ώρα που υπάρχει το θέμα της επίθεσης της Π.Ο.Α.Υ. στο παράκτιο μέτωπο.

Γράφει ο Νίκος Ζαρκαδούλας.

Χτες είχα την τιμή να παίξω στο αγώνα που διοργανώθηκε με του παλαιμάχους του Παναιτωλικού και θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου τους διοργανωτές για τη συμμετοχή! Ωστόσο δεν ανακοινώθηκε εκ των προτέρων και διαπίστωσα στο τέλος ότι χορηγός των μεταλλίων ήταν η Avramar καίτοι συνήθως οι χορηγοί ανακοινώνονται στην αρχική πρόσκληση.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι μια μερίδα πολιτών αντιδρά στα επεκτατικά σχέδια των ιχθυοκαλλιεργειών στο βόρειο τμήμα των ακτών μας, θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτηση και διαφωνία μου. Αν δεν υπήρχε διαμάχη θα ήταν απολύτως θεμιτό ωστόσο σε αυτή τη περίπτωση θεωρώ την ενέργεια τέτοιων και άλλων μικρό-προσφορών προσπάθεια ελέγχου, διάσπασης και διάβρωσης της κοινωνίας.
Αν οι εταιρείες έχουν αντίθετη άποψη ας γίνουν χορηγοί της λαϊκής συνέλευσης που θα γίνει την Κυριακή στις 21:30 στην παραλία του Αστακού.
Θα μπορούσαν επίσης να μας αναπτύξουν τις αγαθές προθέσεις τους συμμετέχοντας σε αυτό το δημόσιο διάλογο, παρουσιάζοντας γιατί η τυχόν επέκταση δεν θα πλήξει άλλες δραστηριότητες !

-----------------------------

Το ψωμί μου (την κουραμάνα έλεγε ο πατέρας μου) τη βγάζω ως Αναλυτής Εγκληματολογικών Πληροφοριών στη δίωξη του Οργανωμένου Εγκλήματος ή το έλεγχο συνόρων της ΕΕ. Τώρα ποιος είμαι και πως με λένε; Εγώ είμαι "Ου Νίκους". Όταν έφυγα που το χωριό για την Αθήνα αυτή ήταν η απάντηση μου στην ερώτηση της δασκάλας μου, που την έβλεπα να χαμογελά και μου πήρε κάμποσο καιρό να καταλάβω το γιατί. Για όσους δυσκολεύονται να το αντιληφθούν, στο Ξηρόμερο αλλά και σε αλλά μέρη της χώρας μας "Ο Νίκος" μπορεί και να είναι και ..."Ου Νίκους"! Αν μπορούσα να απαντήσω σε κείνη τη δασκάλα μου και στην ίδια ερώτηση "πώς σε λένε και ποιος είσαι;" Θα της έλεγα "Είμαι ο Νίκος, ένας ουτοπικός τοπικιστής" και για να χαμογελάσει όπως τότε θα το ξεκαθάριζα: "Ου Νίκους Ου..τοπι(κι)στής.


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.