«Διαδρομές» - Αριστοτέλης Βαλαωρίτης 1824 - 1879.


Του Αποστόλη Κομπλίτση - Ακαρνάνας.

Εγώ που ρίχνω εδώ το σπόρο μου για να μου τονε πάρεις. Εγώ που δεν ορίζω το παιδί και πάντα ζω με τρόμο. Και που δεν βρίσκω εδώ στη γη για να με κρίνει νόμο!!!
Εδώ και μέρες ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας και όπως ξεσκόνιζα τα αρχεία μου θυμήθηκα ένα ποίημα που είχα διαβάσει πριν πολλά χρόνια και όταν το είδα μπροστά μου λέω: Να αυτό το ποίημα του Βαλαωρίτη ταιριάζει ΓΑΝΤΙ με αυτά που θέλω να γράψω καθώς πήραν φωτιά τα μολύβια στο Ξηρόμερο από «Επώνυμους» και ανώνυμους σχολιαστές που θυμήθηκαν τα προβλήματα και τον κόσμο αυτού του ταλαίπωρου τύπου!!!
Πράγματι πολλά τα προβλήματα των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών. Ανεργία - φτώχεια - οδικό δίκτυο κάτω του μετρίου - συρρίκνωση της οποίας παραγωγής υπήρχε - φωτοβολταικά και ανεμογεννήτριες γέμισαν χωράφια και βουνοκορφές - κλουβιά με ιχθυοτροφεία γεμάτες οι ακτές του τόπου μας καθώς και μεγάλη ΑΦΩΝΙΑ από επαγγελματίες εστίασης και τουρισμού!!!
Τόσα κ' άλλα τόσα κι όμως οι σχολιαστές - αρθρογράφοι - συγγραφείς και ποιητές έχουν εστιάσει σε μόνο δύο ζητήματα. Στην ..... και στο ποιος θα είναι ο επόμενος Δήμαρχος καθώς και πόσες κωλοτούμπες θα κάνουν οι διάφοροι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι έως τις εκλογές!!!
Η συνταγή δοκιμασμένη. ΑΡΤΟΣ και ΘΕΑΜΑ καθώς και λίγα από τα οράματά της Πυθίας γι να τα έχουμε με όλους καλά ώσπου να δούμε πού θα κάτσει η ΜΠΙΛΙΑ...
Για την ΠΟΑΥ θα πω και εγώ τις σκέψεις και θέσεις μου (για να μην αλλάξω τη ροή των πραγμάτων!!!) αν μου το επιτρέπουν οι διάφοροι πολυπράγμονες συντονιστές-σχολιαστές.
Χωρίς ίχνος ειρωνίας για όσους είναι μπροστάρηδες στην επιτροπή αγώνα, θέλω να τους θυμίσω κάποια ζητήματα όταν εμφανίστηκε το πρόβλημα για την επέκταση των ιχθυοκαλλιεργειών στις ακτές ήμασταν λίγοι που αντιδράσαμε. Στη συνέχεια γίναμε πολλοί και τώρα από τι διαπιστώνω πάλι λίγοι.
Και αναρωτιέμαι. Μήπως αρμενίζει στραβά η επιτροπή και ο κόσμος γυρίζει την πλάτη του ή στραβά μας αρμενίζουν κάποια πολιτικά – κομματικά συμφέροντα επί τούτο; Ποιος θάβει το θέμα όπως εύστοχα έγραψε σε άρθρο του στις 15-11-2022 ο κ. Βασίλης Σούλας του MYTIKAΣ PRESS; Φταίνε οι παλινδρομήσεις και οι φιλοδοξίες προσωπικές μέσα στην επιτροπή; Μήπως φταίει το εμφανιζόμενο «ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ – ΑΠΟΛιΤΙΚ» μέσα στην επιτροπή που εμμέσως πλην σαφώς καλύπτει ευθύνες συγκεκριμένων πολιτικών κομμάτων και ντόπιων συμφερόντων;
Να θυμίσω εδώ ότι στη συγκέντρωση μας στο CARAVEL στις 13-3-2022, που από τους 7 Βουλευτές του νομού μας, παραβρέθηκε μόνο ένας και πήρε καθαρή ξεκάθαρη θέση; (κ. Νίκος Παπαναστάσης ΚΚΕ) χωρίς να είμαι στέλεχος της επιτροπής αλλά ένας απλός στρατιώτης και πάντα παρών στους αγώνες για ένα καλύτερο κόσμο, ένα καλύτερο Jηρόμερο, θέλω να πώ αγαπητοί φίλοι ότι όλοι έχουμε κομματική ταυτότητα κανείς δεν είχε από παρθενογένεση μην προσπαθούν κάποιοι να μου κρυφτούν πίσω από το δάκτυλο τους δεν πείθουν!!!
Επίσης να θυμίσω ότι στο CARAVEL είχα διατυπώσει εγγράφως τη θέση μου (όπως και πολλοί άλλοι) και τις μορφές του αγώνα που πρέπει να κάνουμε για να σταματήσουμε την λαίλαπα της καταστροφής. Δυστυχώς αγνοήθηκαν και σε κάποιες των περιπτώσεων αντιμετωπίστηκαν με ειρωνικά σχόλια από τους γνωστούς αγνώστους όψιμους αρθρογράφους.
Σε καμία των περιπτώσεων δεν διεκδικώ τα αλάθητο αλλά μην αναρωτιέστε ποιος κάνει λογοκρισία και ποιος κατευθύνει δημοσιογράφους όταν στα τοπικά διαδικτυακά Blog, κάνουν παρέλαση 6-7 κονδυλοφόροι ενίωτε και ολίγοι προβοκάτορες!!!
Πέραν των οποίων λαθών – παραλήψεων και δυσκολιών που εγώ καταγράφω, πιστεύω ότι ο αγώνας της επιτροπής πρέπει να συνεχιστεί με περισσότερες ανατρεπτικές δράσεις για να υπάρξει αποτέλεσμα και τα οποία προβοκατορικά ψήγματα υπάρχουν να απομονωθούν. Τα λέω αυτά για όσους δε γνωρίζουν, ότι τα ΚΑΣΤΡΑ πέφτουν ΑΠΟ ΜΕΣΑ!!! Ο Νοών Νοείτω.
Όσο για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές για εμένα δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία. Όλοι σε αυτό τον τόπο γνωριζόμαστε και όλοι γνωρίζουμε τα κριτήρια και διλήματα που οι πολίτες αντιμετωπίζουν. Έτσι κ’αλλιώς οι δυο «πρώτες»παρατάξεις που θα δημιουργηθούν όπως προβλέπουν οι διάφορες ΠΥΘΙΕΣ, δεν θα έχουν και μεγάλη διαφορά!!! Με τα ίδια παλιά υλικά θα χτιστούν και το ίδιο πολιτικό σύστημα θα υπηρετούν. Και εδώ είναι που η ΠΥΘΙΑ δίνει και παίρνει. Σύνθεση της παράταξης όπως οι πρακτικοί τα ημερομήνια!!!
«Φοβερίζει» όποιον την αμφισβητεί και τον καλεί σε μονομαχία!!! Προβάλει καινούργιους αφέντες άφθαρτους λέει, που θα αφήσουν την καριέρα τους και θα έρθουν να σώσουν απ’ τη «μεγάλη καταστροφή» το Δήμο!!! ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ. Η ΠΥΘΙΑ ως φαίνεται ζει στο δικό της κόσμο και αναπολεί τα ρουσφέτια και τις επιδοτήσεις που της έδινε ο Θεός ΔΙΑΣ!!! Και επειδή λέω εγώ δημοκρατία έχουμε και ο τελικός κριτής θα είναι ο λαός. Καλό θα είναι να μην ξεχνάμε ουδέν κρυπτών υπό τον ΗΛΙΟ....... (Παράκλειτος Καινή Διαθήκη).

Φωτεινός Ζευγολάτης

Φωτεινός Ζευγολάτης: Παρ’ ένα σβώλο, Μήτρο και διώξε εκείνα τα σκυλιά, που μου χαλούν το φύτρο. Ο Χερουλάτης έφαγε τ' άχαρα δάχτυλά μου και στην αλετροπόδα, μου ελιώσαν τα ήπατά μου. Δυο μήνες έρεψα εδεδώ, εσάπισα στην νώπη μ’αρρώστια, με γράμματα! Βάσανα, νηστεία, κάποιοι γι’αυτό το έρμο το ψωμί! Και τώρα που προβαίνει σγουρό, χολάτο από τη γη, να το πατούν εμπρός μου με τόση απίστευτη απονιά οι δυνατοί του κόσμου!.... Εξέχασες και δε μ’ακούς;.... εσένα κράζω, Μήτρο. Διώξε, σου λέγω, τα σκυλιά, που μου χαλούν το φύτρο!
Φωτεινός: Τι Ρήγας, τι Ρηγόπουλο! Ειν’ ο καινούργιος κύρης, που πλάκωσε με ξένο βίο να γένει νοικοκύρης στα ψοφίμια. Εκείνοι πάντα κυνηγοί και πάντα εμείς αγρίμια. Κ’ εσύ τους τρέμεις, βούβαλε! Παιδί μες στη φωτιά σου, που τρίβεις στουρναρόπετρα μ’ αυτάτα δάχτυλά σου;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.