Ημερομηνία 21/4/2023
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
ΚΑΛΑΜΟΥ – ΚΑΣΤΟΥ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ Π.Ο.Α.Υ ΕΧΙΝΑΔΩΝ
ΝΗΣΩΝ ΚΑΙ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
Ιδιωτικοποιήθηκε ο θαλάσσιος χώρος των δυτικών ακτών Αιτωλοακαρνίας και Εχινάδων Νήσων.
Όταν μια τοπική κοινωνία με τους φορείς της, διεκδικεί με δημοκρατικό τρόπο και με συγκεκριμένα αιτήματα να ορίσει το αναπτυξιακό της μέλλον, την ανάπτυξη δηλαδή που της ταιριάζει, τότε όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός μας, “όλα του γάμου δύσκολα”.
Όταν όμως η Ελληνική Πολιτεία αποφασίζει για σένα, χωρίς εσένα, τότε με συνοπτικές και αντιδημοκρατικές διαδικασίες όλα είναι εύκολα.
Την εξαίρεση της παράκτιας ζώνης από τον Αστακό, τον Μύτικα και την νήσο Κάλαμο ζήτησαν με τεκμηριωμένες θέσεις οι φορείς του Ξηρομέρου, προκειμένου να υλοποιηθούν παλαιότερες δεσμεύσεις της Πολιτείας, που προέβλεπαν ότι η περιοχή αυτή να μπορεί να αναπτυχθεί τουριστικά.
Αντί αυτού όμως η Πολιτεία με την σύμφωνη γνώμη των τριών μεγάλων κομμάτων του Ελληνικού Κοινοβουλίου, αγνόησε τις δεσμεύσεις της και με διαδικασίες φαστ τράκ ίδρυσε μια τεράστια θαλάσσια βιομηχανική περιοχή “χαρίζοντας” την χωρίς κανένα κριτήριο σε μια χούφτα επιχορηγούμενων επιχειρηματιών.
Με μία αναμενόμενη απόφαση, συνέπεια της έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ), η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου, ανέθεσε πλέον και τυπικά την διαχείριση των 22.765,36 θαλάσσιων στρεμμάτων της Περιοχής Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών (Π.Ο.Α.Υ), στο φορέα διαχείρισης με τον τίτλο: "ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΧΙΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ".
Με την απόφαση
(αρ. πρωτ. 26262/29-03-2023), μοναδικοί διαχειριστές του θαλάσσιου χώρου, από το Πλατυγιάλι Αστακού, τις Εχινάδες νήσους, έως Μύτικα και Νήσο Κάλαμο, θα είναι οι Ιχθυοκαλιεργητές, που είναι και τα μοναδικά μέλη του φορέα διαχείρισης της Π.Ο.Α.Υ.
Οι Ιχθυοκαλιεργητές θα έχουν όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτή την παραχώρηση, αφού στο εξής θα είναι “ιδιοκτήτες” του θαλάσσιου χώρου μέσα στον οποίο θα δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά, αποκλείοντας κάθε άλλη δραστηριότητα.
Στα χιλιάδες θαλάσσια στρέμματα, κανείς άλλος δεν θα έχει δικαιώματα, κανείς άλλος δεν θα κάνει χρήση, ενώ παράλληλα θα απαγορεύεται κάθε δραστηριότητα από όπου και αν προέρχεται.
Η μέχρι χθες χρήση και εκμετάλλευση αυτών των χώρων, από τους Αλιείς - ερασιτέχνες και επαγγελματίες, καθώς και από τους παραθεριστές, λουόμενους και τουριστικούς επισκέπτες θα είναι απαγορευτική.
Η πάλαι ποτέ ανέξοδη αναψυχή που μας παρείχαν κάποια τμήματα της παράκτιας ζώνης όπως ο Μαραθιάς, η Βελά, ο Αγριλιάς και παραλίες του Μύτικα, με την εντατικοποίηση εκμετάλλευσης της αντίστοιχης θαλάσσιας και χερσαίας ζώνης για όσους τα καλοκαίρια περνούσαν όμορφα, θα γίνουν ίσως μια πικρή ανάμνηση, από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αλόγιστης επέκτασης των ιχθυοκαλλιεργειών.
Η μεγαλύτερη, ίσως, ιδιωτικοποίηση θαλάσσιου και χερσαίου δημόσιου χώρου στα χρονικά της ιστορίας της χώρας μας, έχει πλέον και υπογραφή και Προεδρικό Διάταγμα.
Η προσφυγή μας, για δικαίωση, στο Σ.τ.Ε αποτελεί σοβαρή ελπίδα, αλλά είναι χρονοβόρα.
Μέχρι τότε οι Ιχθυοκαλιεργητές, ως ιδιοκτήτες του χώρου, μπορούν να κάνουν χρήση σύμφωνα με τα δικαιώματα που ορίζει το Π.Δ της Π.Ο.Α.Υ.
Μόνος τρόπος μέχρι να δικαιωθούν τα αιτήματά μας στο Σ.τ.Ε, είναι η κατάργηση της στη πράξη!!!
Σύσσωμη η τοπική κοινωνία πρέπει να αντιδράσει σταματώντας την υλοποίηση των σχεδίων τους που με πρόφαση την ύπαρξη του Π.Δ, υπονομεύει τον πολύπλευρο αναπτυξιακό σχεδιασμό της περιοχής καταπατώντας συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών, όπως την ελεύθερη πρόσβαση σε παραλίες και ακτές.
Η τοπική κοινωνία πρέπει να αντιδράσει, γυρίζοντας την πλάτη στους πολιτικούς των κομμάτων Ν.Δ., ΣΥ.ΡΙΖ.Α - Π.Σ, ΠΑ.ΣΟ.Κ - ΚΙΝ.ΑΛ και στις πολιτικές που στηρίζουν τέτοιου είδους επιλογές.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
ΚΑΛΑΜΟΥ – ΚΑΣΤΟΥ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ Π.Ο.Α.Υ ΕΧΙΝΑΔΩΝ
Τι θα γίνει ρε παιδιά? Θα κάνουμε για καιρό ακόμα τους πολιτισμενους?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πορτα για τος ιχθυοκαλλιέργειες δυςτυχως άνοιξε την δεκαετια του '80 !!! Τοτε επρεπε να κλείσει δια παντός !!! Θυμαμαι τον προβληματισμό των ψαράδων , μακαρίτες ολοι τωρα, αλλα που να εκφράσουν την αντίδραση τους , η φωνή τους ηταν αδύναμη μπροστα στα μεγαλεπήβολα σχέδια κάποιων !!! Αυτοι ομως οι αγράμματοι ψαράδες έβλεπαν απο τοτε πολυ μπροστα!!! Αυτα για την Ιστορια !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη τα ισοπεδώνετε όλα. Είναι άδικο.
ΔιαγραφήΗ πολιτική ευθύνη για την θέσπιση της ΠΟΑΥ ανήκει σε αυτούς που έφκιασαν το ΦΕΚ.
Καμία ψήφο στους υποκριτές και φαρισαίους της ΝΔ του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ.
Διαγραφή9.47 ποιός υπέγραφε την απόφαση ( ΦΕΚ) ?
Διαγραφήο ΣΥΡΙΖΑ ?
άντε που θα κάνεις πρωί-πρωϊ
και απλά μαθηματας ανάγνωσης των αποφάσεων.
Λοιπόν φανατικέ φίλε. Ηρέμησε. Το ΦΕΚ το υπέγραψε ο ένας. Οι άλλοι όμως αντέδρασαν ή βολεύτηκαν και κρύφτηκαν; Κότες λιράτες που το μόνο που θέλουν είναι η ψήφος για να πάρουν την κουτάλα. Αυτή είναι η αλήθεια. Μαύρο και στα τρία κόμματα. Αν κάποιοι έδιναν τον αγώνα μαζί με το λαό. τότε να ζητούσαν την ψήφο μας. Είδες εσύ κάποιο κόμμα δίπλα μας; ΟΧΙ. Τότε φίλε μου λυπάμαι αλλά η μόνη ενέργεια που θα είναι στη σωστή κατεύθυνση είναι το κατάμαυρο ΚΑΙ στους τρεις. Όποιοι τους ψηφίσουν θα είναι συνυπευθυνοι. Δικαιολογίες τέλος.
Διαγραφή10, 53 η κάθε κυβερνηση υπογράφει χιλιάδες αποφάσεις.
Διαγραφήδηλαδή τι μας λές. Οτι ο ΣΥΡΞΖΑ εχει την πολιτική ευθύνη για τις αποφασεις των άλλων κυβερνήσεων ?
δέν μπάς καλά στο μυαλό σου, μου φαίνεται.
ρε φίλε. ξέρεις πόσες αποφάσεις ελαβε η Ν.Δ. ?
Διαγραφήεκατοντάδες αποφασεις για διαφορα ζητήματα
Μήπως όλες αυτές τις αποφασεις της Ν.Δ.
τις χρεώνεις στο ΣΥΡΙΖΑ ?
Ελέος Φίλε έλεος.
Διάβασε προσεκτικά αυτό που έγραψα και μην προσβάλεις. Ξερω κι εγώ να γράφω στη γλώσσα που καταλαβαίνεις.
Διαγραφήεπιμένης και κάνης οτι δέν καταλαβαίνεις.
ΔιαγραφήΠοιός υπέγραψε ρε το ΦΕΚ. θα μας αποτρελάνης ?
Ο σύριζα συγκαλυψε απόλυτα την απόφαση αυτή. Και το πασοκ και όλοι. Πλην ΚΚΕ. Τέλος. Τα υπόλοιπα είναι για..... συγκαλυψη
ΔιαγραφήΣτο δια ταύτα. Σήμερα ποιοί ειναι αυτοί που διαπράτουν το έγκλημα? Θα φερθούμε πολιτισμένα! και θα τους ψηφίσουμε? Τους χρωστάμε ή μας χρωστάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΦΕΚ για την ΠΟΑΥ το υπέγραφε το 2023 Υπουργείο της Ν.Δ.
ΔιαγραφήΟλα τα άλλα είναι μάταιη προσπάθεια μετατόπισης ευθυνών.
Λες ανοησίες. Όλοι ξέρουμε ότι ήταν συντεταγμενη ενέργεια των ιχθυοκαλλιεργητων. Και σε μια στιγμή που το κράτος κατερρεε, ήρθε πραξικοπιματικα ο εκφραστής των συμφερόντων τους, ονόματι Γερουλάνος, και το πέρασε σε ένα βράδυ χωρίς μελέτες χωρίς τίποτα. Από εκεί και πέρα πέρασαν 10 χρόνια σχεδόν και παραπάνω και κανένας δεν έδωσε λύση. Ούτε καν με ένα άρθρο και ένα νόμο. Όλοι την ήθελαν την ποαυ. Δεν πιστεύω κανέναν. Τώρα μόνο δυναμικά μπορεί να ανατραπεί.
ΔιαγραφήΦώναξε δυνατά μπάς και κάποιο ξυπνήσουν. ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ.
ΔιαγραφήΜπορούμε να επενδύσουμε στον Μυτικα τώρα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έχω μια απάντηση ;
Εξαρτάται από το πόσα θέλεις να βγάλεις. Και σε τι θες να επενδύσεις. Αν θες να ανοίξεις καφέ δεν ρισκάρεις και εκατομμύρια. Αν θες να ανοίξεις ξενοδοχείο, άραξε και τραβα στη Λευκάδα
ΔιαγραφήΚαι τα νέα ξενοδοχεια που ανοίγουν στον Μυτικα ποιους θα φιλοξενούν ;
Διαγραφή12:13 μπορούν να τα κάνουν ενυδρεία και να φιλοξενούν τα ψάρια.
ΔιαγραφήΟι Αγρινιωτες που είναι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τους ενδιαφέρει ;
Τα ΣΚ και όλη την θερινη περιοδο που επισκέπτονται τα μέρη …..μετά τι θα λένε ;
100.000 Αγρινιώτες παραθερίζουν στις ολοκάθαρες ακρογιαλιές μας
Διαγραφήκαι κάποιοι ακόμα κάνουν τους .... κινέζους.
ΤΑ 3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΑΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΚΟΛΛΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΚΟΛΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Τα μυαλά κολάει.
ΔιαγραφήΌπως και σε άλλα μέρη της Ελλάδας έτσι και στα μέρη μας πρέπει να απαγορεύσουμε την επίσκεψη πολιτικών, τουλάχιστον αυτών που υπέγραψαν την συγκεκριμένη απόφαση, και κάνεις να μην δώσει ψήφο σε κανέναν από αυτούς, όταν δεν πάρουν το μυνήμα θα πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε πολιτισμένοι και να πάρουμε το νόμο στα δικα μάς χέρια!!+
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα.
ΔιαγραφήΕπανέρχομαι και επαναλαμβάνω. Θα κάνουμε για καιρό ακόμα τους πολιτισμενους? Οι ψαράδες το 80 μπορεί να προβληματιζοταν αλλά αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται Γερουλάνος. Οι Αγρινιώτες δεν έχουν θέμα, φεύγουν από το μυτικα πάνε Λευκάδα, φεύγουν από Λευκάδα πάνε Ναύπακτο, δεν έριξαν ούτε μπετά ούτε έχουν μνηματα στον τόπο για να τον πονάνε. Δεν τους αρέσει το ένα ξενοδοχείο πάνε στο άλλο, δεν τους αρέσει η μία ταβέρνα πάνε στην άλλη. Αυτό που μας έχει δείξει η ιστορία του χωριού μας είναι ότι μόνο δυναμικά μπορεί να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους τσαμπουκαδες. Λοιπόν επαναλαμβάνω. Θα κάνουμε για καιρό ακόμα τους πολιτισμενους? Μήπως να αφήσουμε τις μαλακιες με δικηγόρους και παραστάσεις και να δείξουμε την πραγματική εναντίωση των πολιτών?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι μόνο ο Γερουλάνος. Είναι και τα τρία κόμματα. ΝΔ , ΣΥΡΙΖΑ , ΠΑΣΟΚ. Μετά τις εκλογές θα δούμε το απίστευτο. Πόσοι πήγαν στην κάλπη και ψήφισαν αυτούς που μας γ-----ν. Ξηρομερίτες υποχείρια βουλευτών. Ντροπή τους. Η ανάρτηση αυτή πρέπει να είναι κάθε μέρα πρώτη σε όλα τα ηλεκτρονικά μέσα της ΑΙΤ/ΝΙΑΣ. Οχι βγάλαμε την υποχρέωση και άντε γειά. Κάθε μέρα επίθεση σε όλα τα μέτωπα. Μπροστάρης ο Δήμαρχος και το Δημοτικό συμβούλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο 2011 το πασοκ του γιωργου παπανδρεου μια μερα πριν πεσει η κυβερνηση ψηφισε στη βουλη το χωροταξικο των ιχθυοκαλλιεργειων με πρωτοστατη και ενορχηστρωτη τον γερουλανο ο οποιος δραστηριοποιείται στο κλαδο των ιχθυοκαλλιεργειων. το παιδι λοιπον γεννηθηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήεκεινη την περιοδο ο συριζα κατειγγειλε το χωροταξικο με τα χειροτερα λογια και υποσχεθηκε οτι αν γινει κυβερνηση θα το αναθεωρησει. το 2015 εγινε κυβερνηση και οχι μονο δεν το αναθεωρησε οπως υποσχεθηκε αλλα εδωσε και παραταση με πραξη νομοθετικου περιεχομενου στην προθεσμια ιδρυσης ποαυ που ειχε ληξει και ετσι με αυτη τη παραταση φτιαχρηκε η ποαυ σημερα. αν δεν εδινε την παραταση δεν θα γινοταν η ποαυ. δηλαδη με συριαζα το παιδι μπουσουλησε.
και ηρθε η νεα δημοκρατια που ξαναεδωσε και αλλη παραταση και εκανε το προεδρικο διαταγμα με υπογραφη των υπουργων της και σιωπη και συμφωνια της αντιπολιτευσης συριζα και πασοκ κιναλ. το παιδι λοιπον ενηλικιωθηκε και το παντρεψαμε.
αυτα ολα ειναι γεγονοτα και η γυμνη αληθεια
τωρα ο καθενας αναλογα τα κομματικα του γυαλια μπορει να λεει οτι θελει.
αλλος να λεει αυτος το ξεκινησε
αλλος να λεει εσεις το υπογραψατε
αλλος να λεει εσεις ειπατε ψεμματα και δεν το αλλαξατε
η ποαυ εχει την σφραγιδα ολων και τελευταια και βαρυτερη της σημερινης κυβερνησης
Η ευθύνη της απόφασης -και με Φέκ απόφαση ,
Διαγραφήανηκει αποκλειστικά στην κυβερνηση της Ν.Δ.
Η αλήθεια είναι πικρή, αλλά είναι η αλήθεια.
Ακριβώς έτσι ειναι τα πράγματα. Αυτή ειναι η αλήθεια. Τα τρία κόμματα ΝΔ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΣΟΚ, ΈΧΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. Μαυρο λοιπόν κατάμαυρο και στους τρείς. Θα μου πεις το πιστεύεις θα τους μαυρίσουν; ΟΧΙ , γιατι ο σανός ειναι πααααρα πολύς , όπως και τα πρόβατα.
ΔιαγραφήΠαρακαλώ το ΜΥΤΙΚΑΣpress, να περάσει την ανάρτηση πρώτη σταθερά μέχρι τουλάχιστον τις εκλογές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ συνδημότη των 10,06 και 11,09, την απάντηση σου την έδωσε ο φίλος των 10,50. Η γυμνή αλήθεια είναι αυτή που περιγράφει. Από το 2011 μέχρι σήμερα πέρασαν τέσσερις διαφορετικές κυβερνήσεις. ΠΑ.ΣΟ.Κ, ΝΔ και ΠΑ.ΣΟ.Κ, ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και ΚΑΜΜΕΝΟΣ, που δεν πρόλαβαν να υπογράψουν το Π.Δ λόγω διαδικασιών σχετικά με την έγκριση της Σ.Μ.Π.Ε (Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων) και Ν.Δ που υπέγραψε τελικά το Π.Δ, αλλά με την σύμφωνη γνώμη και την ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ του ΠΑ.ΣΟ.Κ - ΚΙΝ.ΑΛ και του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην μεγαλύτερη ευθύνη όμως έχει ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ γιατί το 2011 που το ΠΑ.ΣΟ.Κ ψήφισε το Ειδικό Χωροταξικό για τις Υδατοκαλλιέργειες,
δεσμεύτηκε με κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα ότι αν γίνει Κυβέρνηση θα το καταργούσε!!! Τελικά το 2015 που έγινε κυβέρνηση......έκανε αυτά που σου γράφει ο 10,50! Αυτά εμείς μια φορά φίλε μου πρέπει να τα πούμε προς ενημέρωση των δημοτών. Εσύ από 'κει και μετά όπως έλεγαν και οι παλιότεροι, ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΚΑΜΕ!! Εξ΄ άλλου Δημοκρατία έχουμε. (?)
Πάλι καλά που λές και μια Ιστορική Αλήθεια.
Διαγραφήότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ το 2012, συγκυβέρνησε με την Νέα Δημοκρατία το 2012
Βέβαια και συγκυβέρνησε το ΠΑ.ΣΟ.Κ με την Ν.Δ, όπως ιστορική αλήθεια ε'ίναι ότι η "πρώτη φορά αριστερά" συγκυβέρνησε με τον "δημοκράτη" Πάνο Καμμένο! και τα μισά ηγετικά στελέχη του πάλαι ποτέ ΠΑ.ΣΟ.Κ. Να τους χαίρεσαι!!!!
ΔιαγραφήΆν ήσουν σωστός δημοκράτης,
Διαγραφήδέν θα έβαζες τα εισαγωγικά,
στο πολιτικό σου σχόλιο 9: 19.
Ο ΣΥΡΙΖΑ τον Γενάρη του 2015 ειχε 36 %
Διαγραφήάν δέν γινόταν η κυβερνητική συνεργασία με τους ΑΝΕΛ
και γινόταν πάλι εκλογές,
με την δυναμική που είχε ο ΣΥΡΙΖΑ
το ποσοστό του θα έφτανε το 40 %
και για να μην πώ οτι θα εφτανε το 45% ή και το 70 %.
αλλά προέταξαν την λογική ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ
και συγκυβέρνησαν.
Νομίζω ότι σας απάντησα. Όταν ένα κόμμα διατείνεται ότι είναι αριστερό, ποιά κοινά πολιτικά σημεία έχει με ένα ακροδεξιό κόμμα σαν αυτό του Π. Καμμένου, ώστε να φτάσει στο σημείο να συγκυβερνήσει? Για να διαπιστώσεις λοιπόν το παραπάνω πρέπει να είσαι δημοκράτης η να διαθέτεις κοινή λογική? Είθισται ότι αριστερό κόμμα είναι αυτό που στηρίζει τα λαικά αιτήματα και στο τέλος - τέλος όπως έλεγε και κάποιος θεωρητικός της αριστερας που ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α συχνα επικαλείται ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α και πολιτικά τους στελέχη ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ..
ΔιαγραφήΤον Πρόεδρό μας Αλέξη Τσίπρα να ακούς κυρίως τι λέει.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τον 9,40 η ανάρτηση αυτή πρέπει μεχρι τις εκλογές να είναι ανεβασμένη όχι μόνο στο Μύτικας πρές αλλά σε όλα το τοπικά side κάθε μέρα. Αυτή είναι η αλήθεια που περιγράφει το άρθρο της Ε.Α ώστε οι πολιτικές που στήριξαν αυτό το έγκλημα να καταδικαστούν από τους Ξηρομερίτες ψηφοφόρους.
ΑπάντησηΔιαγραφή