Το κομμάτι φάντασμα 2,7 χιλιομέτρων του δρόμου διασταύρωση Αγίου Δημητρίου - διασταύρωση Πλατυγιάλι Αστακού. Κλειστός κατασκευασμένος και παρατημένος δρόμος από το 2018.

Τα 3,5 χιλιόμετρα του δρόμου διασταύρωση Αγίου Δημητρίου - διασταύρωση Πλατυγιάλι Αστακού, που ακολουθούν υφιστάμενη χάραξη.
Ένα από τα πιο σημαντικά οδικά έργα που έχει ανάγκη η περιοχή του Δήμου Ξηρομέρου, είναι το Αστακός - Πλατυγιάλι - Ιόνια Οδός μαζί με τα 2 οδικά έργα: 1) Συνέχιση του έργου Κουβαράς - Μπαμπίνη με παράκαμψη Μπαμπίνης - Αετός - παράκαμψη Αρχοντοχωρίου - Δ.Ε Αλυζίας, 2) Βελτίωση δρόμου Μύτικας - Πάλαιρος - κόμβος Αμβρακίας πριν από την Βόνιτσα προς το αεροδρόμιο Ακτίου.
Δυστυχώς σε αυτό το άκρως απαραίτητο έργο, εδώ και πολλά χρόνια έχουμε ένα φάντασμα, που παρατημένο και χωρίς να δίδεται από το 2018 στη κυκλοφορία, κανένας σήμερα δεν γνωρίζει πια θα είναι η εξέλιξη του και δεν ακούγεται τίποτα, ούτε από πλευρά του φορέα υλοποίησης που ήταν το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ούτε από την πλευρά της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που το 2018 επί διοίκησης Κατσιφάρα, αρνήθηκε την παραλαβή του έργου.
Μιλάμε για το τμήμα 2,7 χιλιομέτρων του οδικού έργου από τη διασταύρωση Αγίου Δημητρίου έως διασταύρωση του Πλατυγιαλίου, μήκους 6,2 χιλιομέτρων, τμήμα του συνολικού έργου της σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό.
Τα 3,5 χιλιόμετρα του έργου ακολουθούν υφιστάμενη χάραξη και τα 2,7 χιλιόμετρα νέα χάραξη, παράλληλη και ελάχιστα μέτρα παράπλευρα από υφιστάμενη χάραξη. Εδώ είναι και το πρώτο ανεξήγητο φαινόμενο. Ποιος ιθύνων νους επέλεξε για 2,7 χιλιόμετρα, να πάει η χάραξη παράλληλα σε υφιστάμενο δρόμο, λίγα μέτρα μόνο παραπέρα και όχι να πάμε πάνω στην υφιστάμενη χάραξη με διαπλατύνσεις. Ανεξήγητα και μυστήρια πράγματα.
Το έργο αυτό κόστους περί τα 25 εκατομμύρια ευρώ, με ανάδοχο την εργοδυναμική Πατρών, ξεκίνησε το 2013. Με πολλά προβλήματα και διακοπές εργασιών και επιπλέον χρηματοδοτήσεις το 2018 υποτίθεται ότι τελείωσε, με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να αρνούνται την παραλαβή του, λόγω εμφανών κακοτεχνιών, που έχουν να κάνουν με πολλαπλές καθιζήσεις και γενικά με πάρα πολλά προβλήματα που παρουσίαζε το έργο.
Από το 2018 έως σήμερα αυτό το έργο είναι κλειστό με πλαστικά εμπόδια. Κάποιοι έχουν κινδυνέψει να πάθουν ατύχημα στο συγκεκριμένο σημείο, γιατί μετά από στροφή βλέπουν τα εμπόδια ξαφνικά μπροστά τους και έχουν μπει και κατά λάθος μέσα τον δρόμο.
Κανένας σήμερα όπως προαναφέραμε δεν γνωρίζει πια θα είναι η εξέλιξη του έργου και δεν ακούγεται τίποτα.
Η οδική σύνδεση Αστακός - Πλατυγιάλι - Ιόνια Οδός, έχει εδώ και πάρα πολύ καιρό ώριμες μελέτες, με στόχο την κατασκευή ενός σύγχρονου δρόμου. Όμως εκτός από το προβληματικό κομμάτι για το οποίο σας μιλήσαμε παραπάνω, καμία χρηματοδότηση δεν έχει εξασφαλιστεί για να μπορέσει να υλοποιηθεί αυτό το τόσο σημαντικό έργο, γεγονός που αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση.
Εκτός από το προβληματικό τμήμα διασταύρωση Πλατυγιάλι - διασταύρωση Άγιος Δημήτριος, μένει να κατασκευαστούν τα τμήματα Αστακός - Πλατυγιάλι, σε ένα δρόμο σήμερα, που νομίζουμε ότι είναι ότι χειρότερο υφίσταται σε οδικό δίκτυο στον Δήμο Ξηρομέρου και το τμήμα Άγιος Δημήτριος - Γέφυρα Γουριάς - σήραγγα Προφήτη Ηλία - Ιόνια Οδός.
Γνωρίζουμε ότι ο Δήμος Ξηρομέρου με την σημερινή διοίκηση του Γιάννη Τριανταφυλλάκη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, διεκδικεί και πιέζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για να μπορέσει καταρχήν να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για ένα έργο μελετητικά ώριμο, πράγμα όμως που δεν είναι εύκολο, διερμηνεύοντας την στάση του Υπουργείου έως σήμερα.
Αυτή η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί και να ενταθεί, με επιπλέον επιχείρημα στην διεκδίκηση, την προοπτική που ακούγεται για το λιμάνι του Πλατυγιαλίου, για τεράστια τουριστική επένδυση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Μιλάμε φυσικά για το project, στα χαρτιά μέχρι τώρα, της MEGA YAGHT MARINA AND RESORT NAUTILUS INVESTMENTS LIMITED (δείτε εδώ).
Θα παρακολουθούμε τις τυχόν εξελίξεις σε σχέση με αυτή την υπόθεση Αστακός - Πλατυγιάλι - Ιόνια Οδός και θα σας ενημερώνουμε.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.