Πηγή: Σελίδα Facebook Σχολείου
Δεύτερης Ευκαιρίας Ξηρομέρου.
Την Τρίτη, 5/11/2024, το σχολείο μας φιλοξένησε τον κ. Σπύρο Τσοβόλα, υπεύθυνο του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών Αγρινίου, στο πλαίσιο των βιωματικών εργαστηρίων που υλοποιούνται, προκειμένου οι εκπαιδευόμενες και εκπαιδευόμενοί μας να έρθουν σε επαφή με τις φυσικές επιστήμες και να διαπιστώσουν πως αυτές έχουν εφαρμογή στην καθημερινότητά μας.
Ο κ. Τσοβόλας με βιωματικό τρόπο μίλησε και παρουσίασε στους εκπαιδευόμενους την πρακτική χρήση της τεχνολογίας σε πολλές εκφάνσεις της ζωής μας. Η ρομποτική μας βοηθά στο να ανιχνεύσουμε τα χρώματα, τη ρύπανση, τον ήχο, την απόσταση κ.τ.λ μέσα από απλές εφαρμογές και ειδικα διαμορφωμένο κώδικα.
Ευχαριστούμε το ΕΚΦΕ Αγρινίου και ιδιαίτερα τον κ. Τσοβόλα που ανταποκρίθηκε για μία ακόμα φορά στην πρόσκλησή μας.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.