Δήλωση υποψηφιότητας κ. Χρήστου Β. Κολοβού με τον συνδυασμό «ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ - Επιλογή ευθύνης».



Φίλοι – Φίλες Ξηρομερίτες και Ξηρομερίτισσες.
Χριστός Ανέστη κατ αρχήν, γιατί τα πάντα εκ Θεού Άρξαστε. 
Έχω την τιμή να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, με τον συνδυασμό «ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ – Επιλογή Ευθύνης» της κας Ντίνας Σαμαρά.
Στη ΣΣ Ευελπίδων, το πρώτο που μάθαμε ήταν το αρχαίο γνωμικό: "ΑΡΧΕΣΘΑΙ ΜΑΘΩΝ ΑΡΧΕΙΝ ΕΠΙΣΤΗΣΕΙ", δηλαδή "Αν μάθεις να διοικείσαι θα γνωρίζεις να διοικείς". 
Μάθαμε επίσης και ενστερνιστήκαμε και τη ρήση του Αγάθωνος (450-400 π.Χ.): «Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.»
Ως Αξιωματικός Μηχανικού εφάρμοσα σε όλη την πορεία μου και το «ΑΜ ΕΠΟΣ ΑΜ ΕΡΓΟΝ» δηλαδή «Μαζί με τα λόγια και τα έργα».
Δεν είναι τυχαίο που ο Ελληνικός Λαός σε δημοσκοπίσεις, έχει στη πρώτη θέση εκτίμησης τον Έλληνα Στρατιωτικό μαζί με την Εκκλησία. Δεν είναι τυχαίο επίσης που ο Λαός εμπιστεύεται τους Στρατιωτικούς και για αυτοδιοικητικές θέσεις.
Οι Πολιτικές μου Πεποιθήσεις, για τα κοινά και τις Κοινωνικές σχέσεις δεν έχουν Θέση και αυτό επιβάλλεται να ισχύει για όλους. Όλοι μαζί και κυρίως οι νέοι και νέες να μη αφήσουμε τη μιζέρια και τη κρίση να μας λυγίσει. Είναι δύσκολη η εποχή που ζούμε. Τη περιοχή μας τη μαστίζει η ανεργία των νέων μας. Μέλη της πολύτεκνης οικογένειάς μου είναι άνεργα και βιώνουμε την οικονομική κρίση. Αλλά εμείς πιστεύω ότι πρέπει να πάμε ανάποδα. Να χαμογελάμε. Να λέμε καλημέρα μεταξύ μας, να μη χαθεί η Ξηρομερίτικη λεβεντιά, η ανθρωπιά και η κοινωνικότητά μας. Να είμαστε άφθαρτοι, τίμιοι, καθαροί στο λόγο και στις πράξεις μας. Να έχουμε πίστη και ελπίδα ότι έρχονται καλύτερες ημέρες. Θέλω να πιστεύω ότι έχετε καλή εικόνα για το πρόσωπό μου είτε ακούσατε για μένα είτε με γνωρίσατε όλο αυτό το διάστημα που έχω την εθελοντική καθημερινή παρουσία μου στα κοινά από το πρωί μέχρι το βράδυ στη Δημοτική Ενότητα Φυτειών και όχι μόνο. 

Λίγα λόγια για το βιογραφικό μου.
Γεννήθηκα στις Φυτείες. Είμαι παντρεμένος με την νυν αντιδήμαρχο Ευθυμία Καραπάνου-Κολοβού με την οποία απέκτησα τέσσερα τέκνα. Το 1981 εισήλθα στην Ανωτάτη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ) και αποφοίτησα το 1985 ως Ανθλγός Μηχανικού. Το 1994 και μετά από διετή φοίτηση στη Σχολή Τεχνικών Αξκων Μηχανικών ΣΤΕΑΜΧ, έδωσα εξετάσεις - πέτυχα και φοίτησα απευθείας στο 4ο έτος του Δημοκρίτειου Πολυτεχνείου Ξάνθης στο, τομέα των Πολιτικών Μηχανικών στα συγκοινωνιακά έργα. Έχω υπηρετήσει το 1996 και 1997 στην Κύπρο. Το 2004 αποφοίτησα από την Ανωτάτη Διακλαδική Σχολή Πολέμου. Το 2011 επιλέχθηκα από το ΓΕΣ και φοίτησα στην Σχολή Εθνικής Αμύνης. Έχω συγγράψει διατριβές και εργασίες για γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά θέματα. Παρακολούθησα πολλά σεμινάρια και ημερίδες πολιτικοστρατιωτικού φάσματος. Υπηρέτησα σε διάφορες Μονάδες και Επιτελικές θέσεις του Στρατού σε όλη την Ελλάδα, και δύο φορές ως Διοικητής. Αποστρατεύτηκα το 2012, μετά από 31 χρόνια υπηρεσίας, με τον βαθμό του Ταξίαρχου, μετά από δική μου αίτηση για οικογενειακούς - οικονομικούς λόγους, με τελευταία θέση του Επιτελάρχη της ΔΜΧ του Γ’ΣΣ NDC-GR (Πολυεθνικό Στρατηγείο Θεσσαλονίκης). 

Πατριώτες – Πατριώτισες Ξηρομερίτες και Ξηρομερίτισσες.
Πιστεύω ατράνταχτα ότι ο συνδυασμός που επέλεξα με ευθύνη, είναι αυτός που πράγματι τα επόμενα πέντε χρόνια θα αλλάξει και θα οδηγήσει το Ξηρόμερο με ταχείς ρυθμούς, σε δρόμους ανάπτυξης και ελπιδοφόρας προοπτικής.
Θέλω μέσα από δω να σφίξω καθενός το χέρι σας και να σας υποσχεθώ με καθαρή τη καρδιά μου ότι ΝΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΩ να σας κοιτάω στα μάτια για κάθε λόγο ή πράξη η παράλειψή μου…. (γιατί άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε που λέει και ο ανεπανάληπτος τραγουδιστής Γιώργος Κοινούσης, αρκεί τα λάθη να μη είναι ουσιώδη και επαναλαμβανόμενα).
Σας ζητώ με καθαρό και ντόμπρο λόγο, τη δύναμή σας, τη ψήφο σας, για να εργασθώ για την Θέσπιση και Υλοποίηση Στρατηγικών Δράσεων για την ανάπτυξη του Ξηρομέρου, με τις γνώσεις και τη πείρα μου σε θέματα οργάνωσης - διοίκησης - επιχειρησιακών σχεδίων δράσης - έργων κλπ. Η ψήφος σας και η εκλογή μου θα είναι η δύναμή μου να ανταπεξέλθω στα καθήκοντά μου και στις υποχρεώσεις - αρμοδιότητες που θα μου ανατεθούν, για την πρόοδο και ανάπτυξη του τόπου μας που όλοι αγαπάμε.
Όσοι συνδημότες ψηφίζετε στις Δημοτικές Ενότητες Αστακού ή Αλυζίας, σας ζητώ να με στηρίξετε με την μία εξωτερική Ψήφο σας, όπως έχετε δικαίωμα. 

Με τιμή 

Ταξίαρχος ε.α Χρήστος Κολοβός
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
στηΝ Δημοτική Ενότητα Φυτειών

1 σχόλιο:

  1. Καλή επιτυχία Ταξίαρχε.Εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δραστήριος και αποτελεσματικός.
    Φιλικά
    Τριανταφυλλάκης Ιωάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.