Ασφαλτοστρώθηκε από την είσοδο του Βάρνακα ο οικισμός, το Βάρνακας - Κανδήλα, ο κεντρικός δρόμος στην Κανδήλα προς Μύτικα έως το βενζινάδικο Avin.


Χρησιμοποιώντας το οδικό δίκτυο του Ξηρομέρου για να κινηθούμε προς την Δ.Ε. Αλυζίας, διαπιστώνουμε ότι το έργο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συντήρηση και βελτίωση του οδικού άξονα Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας, το οποίο εκτελείται από την εργοληπτική επιχείρηση «ΟΔΟΣ Α.Τ.Ε.», κόστους 953.491,27 €, (προ Φ.Π.Α.), κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού και μέση έκπτωση 60,59 %, βρίσκεται σε φάση υλοποίησης.
Το συγκεκριμένο έργο δημοπρατήθηκε τον Μάιο του 2019 (δείτε εδώ) και συμβασιοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2020 (δείτε εδώ).
Βλέπουμε σε πολλά κομμάτια της μήκους 32 χιλιομέτρων εργολαβίας να γίνονται διάφορες εργασίες, με ποιο σημαντικές τις ενιαίες ασφαλτοστρώσεις σε πολύ προβληματικά κομμάτια, στα οποία έχουμε και μία μικρή διαπλάτυνση, που είναι σημαντική και βοηθά στην άνεση κυκλοφορίας του δρόμου.
Έτσι ένα μεγάλο προβληματικό κομμάτι, αμέσως μετά την Μπαμπίνη και πηγαίνοντας για Αετό ασφαλτοστρώθηκε, επίσης ένα μικρό κομμάτι πριν μπούμε στο Αρχοντοχώρι ερχόμενοι από Αετό, επίσης άλλο ένα κομμάτι πριν τον Πύργο ως την είσοδο στα Ξηρά Παναγούλας, μετά τα Ξηρά άλλο ένα κομμάτι και το μεγαλύτερο κομμάτι, απ' όπου και οι φωτογραφίες, από την είσοδο του Βάρνακα στο ποτάμι, όλος ο οικισμός του Βάρνακα, το Βάρνακα - Κανδήλας που επί πάνω από 10 χρόνια ήταν άθλιο, ο κεντρικός δρόμος της Κανδήλας προς Μύτικα έως το βενζινάδικο Avin περίπου. Επίσης ένα κομμάτι πριν την διασταύρωση του Μύτικα.
Πολλά κομμάτια του οδικού δικτύου στα όρια του Δήμου Ξηρομέρου χρήζουν βελτίωσης - συντήρησης και δεν χρειάζεται να τα αναφέρουμε ποια είναι αυτά, τα γνωρίζουμε όλοι, γιατί μας ταλαιπωρούν καθημερινά.
Η συγκεκριμένη εργολαβία για την οποία σας μιλάμε σήμερα, έρχεται ως συνέχεια της παράδοσης τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ). Μετά την συγκεκριμένη παράδοση, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ενέκρινε την ένταξη στο Τεχνικό της Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 €, με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας.
Επίσης εγκρίθηκε και η ένταξη στο Τεχνικό Πρόγραμμα, της εκπόνησης μελέτης για την παράκαμψη Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €. Πρόκειται για μελέτη που αφορά την κατασκευή νέας οδού, μήκους 1,5 χλμ, με τα απαραίτητα τεχνικά έργα (δείτε εδώ).
Εμείς παρακολουθούμε επισταμένα κάθε εξέλιξη σε σχέση με τον σημαντικό αυτό οδικό άξονα που έχουμε ανάγκη ως περιοχή, ώστε η Δ.Ε. Αλυζίας, με τις εξαιρετικές προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης, να αποκτήσει αξιοπρεπή οδική πρόσβαση με την Ιόνια Οδό.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΑΛΥΖΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΑΣ - ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΠΡΟΣ ΑΕΤΟ - ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ, ΚΑΝΔΗΛΑ ΚΑΙ ΜΥΤΙΚΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΛΥΖΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΔΟΧΩΡΑΣ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΔΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.
Βλέπουμε ότι Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και Δήμος Ξηρομέρου έχουν άριστη συνεργασία τόσο σε επίπεδο θεσμικό, αλλά και σε επίπεδο διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας και Δημάρχου Ξηρομέρου και έτσι πρέπει να είναι πάντα, ανεξάρτητα κομματικών και πολιτικών ταυτοτήτων.
Τα έργα τα έχουν ανάγκη οι πολίτες, αυτοί τα πληρώνουν και σε αυτούς και μόνο ανήκουν...















5 σχόλια:

  1. ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ , ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κομμάτι στα ξηρά είναι άθλιο δεν θα επιδιορθωθει επίσης αυτό το μικρό κομμάτι στην διασταύρωση Μαρμαρά μέχρι ον Εθνικό δρόμο (στου Ζεπου μέχρι του Χριστονικου) δεν θα γίνει καμία παρέμβαση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα φτιάξουμε χαλβά.εκαναν το αυτονόητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΝΟΗΣΑΝ ΚΑΤΙ; ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΕΠΟΧΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο στον κ.Φαρμακη για τα εργα στο Ξηρομερο και στην Εθνικη Οδο Κουβαρας Στανο .Πραγματικα εργοταξιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.