Του Γεράσιμου Μπότσιου.
Καθηγητή Φυσικής Αγωγής ΠΕ11.
Αγαπητοί μαθητές, γονείς και συνάδελφοι του Δημητρούκειου Δημοτικού Σχολείου, θα επιθυμούσα να σας ζητήσω συγνώμη που όντας Γυμναστής και όχι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, τόλμησα και ανέλαβα το Σχολείο που εξυπηρετεί τέσσερα χωριά ως Δ/ντης ή Π/μενος. Να ζητήσω συγνώμη που από το 2019 καταφέραμε μαζί τόσα πολλά πράγματα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Να ζητήσω συγνώμη που δεν τα ανέβασα στο Facebook και στο φωτο Ιντερνετ για να διαφημιστώ, όπως κάνουν μερικοί σύμφωνα με την επικρατούσα μόδα, διότι τα θεώρησα κάτι δεδομένο και που απλά είναι η δουλειά μου και υποχρέωσή μου απέναντι στο λειτούργημα που υπηρετώ.



